hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeállt a Be Social és a TMC Group

A sztárokat menedzselő ügynökség stratégiai megállapodást kötött a social media és influencer ügynökséggel.

hirdetés

A Be Socialt 2010-ben alapította Forgács Mariann és Joanelli Tamás, az egyik első social media ügynökség volt az országban, influencerekkel is foglalkoznak értelemszerűen. A TMC Management népszerű embereket, tévéseket, színészeket, zenészeket, sportolókat képviselő ügynökség. A két ügynökség most stratégiai megállapodást kötött.

"A két vállalat ezentúl előnyben részesíti egymást minden olyan feladatnál, amelyben aktív tevékenységet végeznek" - áll a közleményükben. 

Az együttműködés a TMC csoport vállalati online tevékenységére, weboldalának fejlesztésére, a vállalat által képviselt hírességek közösségi média felületeinek kezelésére, tréningek tartására, illetve a TMC Content and Production saját fejlesztéseinek és produkcióinak (NőComment, ÉdesKettes, Kettőspont, YouTube-csatorna) fejlesztésére terjed ki. Ezen kívül a TMC képviseli mostantól a Be Social által menedzselt influencereket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés