hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Prizma shortlistje

November 7-én lezárult az idei Prizma versenyének elsőkörös bírálata. Az online zsűrizés során vállalati szakemberek és ügynökségi képviselők értékelték a beérkezett kampányokat egy zárt, online rendszerben. 

 

hirdetés

A versenyre beérkezett pályamunkából 60 jutott tovább a döntőbe, amelyeket november 15-én a MAKSZ PR tagozata, az MPRSZ és a Kreatív 3-3 delegáltja személyesen pontozott, a díjátadó november 24-én lesz.

A második forduló zsűrijének tagjai:

A Kreatív delegáltjai:

- A zsűri elnöke: Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója

- Perlaky-Papp József, a Budapesti Metropolitan Egyetem címzetes docense, PR stratéga, az Executive MBA Public Relations szakirány vezetője

- Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary ügyvezető igazgatója

MAKSZ PR Tagozatának delegáltjai:

- Szalay Dániel, újságíró, szerkesztő, podcaster, a 24.hu Média rovatának szerkesztője

- Szűcs László, a Viacom International Media Networks Kelet-közép-európai PR és kommunikációs vezetője,

- Várkonyi Beáta, a Danone Kelet-európai vállalati kapcsolatok igazgatója

MPRSZ delegáltjai:

- Molnár Csaba, a MagNet Bank közösségfejlesztő igazgatója,

- Siska Mátyás, az MPRSZ elnökségi tagja,

- Sztaniszláv András, a PersonaR Kft. vezető partnere

És íme a döntőbe jutott alkotások listája - a Prizma Kreatív Pr Díj shortlistesei és nyertesei idén is automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára.

I.                    PROJEKTEK – FELADATTÍPUSOK ALAPJÁN

BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ
Vigyázz, Kész, Pénz! K&H okoskáknak – LWp Kommunikáció, Event&More (K&H Csoport)
V17 – Új E.ON székház – Adamsky/2Republic (E.ON Hungária)
Gyógyszerészek Világnapja 2015 – ACG (Hungaropharma)

SELF-BRANDING MEGOLDÁSOK
CIB Bankomata BTL aktivitás mobilalkalmazás használatának támogatására – CIB Bank, Saatchi&Saatchi
Gyógyszerészek Világnapja 2015 – ACG (Hungaropharma)

KRÍZIS KOMMUNIKÁCIÓ
OTP SZÉP kártya Válságkommunikáció – Café PR (OTP Bank)

PIACI BEVEZETÉS ÉS ÚJRABEVEZETÉS
Nem mindenki irigy, aki sárga – a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya – DeepInsight Creative Agency (Green Lite Kft.)
Zwack Unicum Puskás palack bevezetés – ACG (Zwack Unicum)

CSR-MEGOLDÁSOK
Lidl Egészségesen az iskolapadban! kampány - Young and Partners (LIDL Magyarország)
Domestos – A fertőtlenítés csodái – Uniomedia, Mindshare Kft.  PLANB Magyarország Kft. (UNILEVER Magyarország)
Sea Hero Quest / Game for Good – Uniomedia, MEC Hungary (Magyar Telekom)

NONPROFIT KAMPÁNYOK
A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja – Well PR (Magyar Vöröskereszt)
Gasztroforradalmasította a Balatoni elsősegélynyújtást a Magyar Vöröskereszt – Well PR (Magyar Vöröskereszt)
Fordíts a homokórán, fordíts az életeden – Noguchi Porter Novelli (Egészség Hídja Összefogás az Egészségért a Mellrák Ellen Egyesület)
Budapest 2024 – Olimpia Napja (Fáklyás Futás, Szabadság-szobor megvilágítás és városi aktivitások a Budapest 2024 olimpiáért) - Human Telex Advertising & Event (Budapest 2024 Nonprofit Zrt.)

ESEMÉNY PR-KAMPÁNYA
Fusion Vízijóga-esemény kommunikációja – NeoNoir, Y&R (Danone)
Coca-Cola Pestébresztő – Uniomedia, Person Magyarország Kommunikációs Kft. (Coca-Cola Magyarország)
500 érv értünk. Egy református lelkész álmának megvalósulása – Emerald PR (Czapp József)
Budapest 2024 – Olimpia Napja (Fáklyás Futás, Szabadság-szobor megvilágítás és városi aktivitások a Budapest 2024 olimpiáért) - Human Telex Advertising & Event (Budapest 2024 Nonprofit Zrt.)

REPUTÁCIÓMENEDZSMENT ÉS ISSUE MANAGEMENT
Domestos – A fertőtlenítés csodái – Uniomedia, Mindshare Kft.  PLANB Magyarország Kft. (UNILEVER Magyarország)
A magyar árpa útja – Uniomedia, Bistro Reklámügynökség (HEINEKEN Hungária)
Nem Dolgozhatsz örökké – Café PR, Café Communications (OTP Nyugdíjpénztár)

SZPONZORÁCIÓ

OTP Riaria – Mito (OTP Bank)

DIGITÁLIS PR-KAMPÁNY

OTP Riaria – Mito (OTP Bank)
Bukottak – Mito (OTP Bank)
Magyar Telekom - Legyél Te is Informatikus! – Uniomedia, MEC Hungary (Magyar Telekom)
UPC Anyák napi köszöntő – Next Wave Europe (UPC Magyarország)

PR-VEZÉRELT INTEGRÁLT KAMPÁNY

Új hősök – Pom Pom és Süsü a McDonald’s-ban – Noguchi Porter Novelli (McDonald’s Magyarország
Milka Gyengédségposta – HPS (Mondelez Hungária)
Domestos – A fertőtlenítés csodái – Uniomedia, Mindshare Kft.  PLANB Magyarország Kft. (UNILEVER Magyarország)
Láthatóvá tettük a láthatatlant! – Uniomedia (Sanofi Pasteur)
Voltaren Szeniortánc - ::progressive::, VIPR Kommunikációs Ügynökség (GlaxoSmithKline-Consumer Kft.)
Nem Dolgozhatsz örökké – Café PR, Café Communications (OTP Nyugdijpénztár)
Ragaszkodj hozzá! - Hogyan tegyünk szerethetővé egy nőgyógyászati edukációs kampányt? – morpho (Richter Gedeon)

EMPLOYER BARNDING

Érj a karriered csúcsára az EY-jal! Tavaszi toborzó kampány kommunikációs támogatása – Merlin (Ernst & Young Tanácsadó Kft.)
Rajzolj robottal világrekord - Noguchi Porter Novelli (Ericsson Magyarország)
Groupama Emloyer Branding kampány - LT Communication, Café PR (Groupama Biztosító)
Magyar Telekom - Legyél Te is Informatikus! – Uniomedia, MEC Hungary (Magyar Telekom)

 II.                  PR-ESZKÖZ ALAPJÁN

KÖZÖSSÉGIMÉDIA-MEGOLDÁSOK
Nem mindenki irigy, aki sárga – a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya – DeepInsight Creative Agency (Green Lite Kft.)
A Telenor első Facebook Messenger botja – Red Lemon (Telenor)

ESEMÉNY MINT PR-ESZKÖZ

Fusion Vízijóga-esemény kommunikációja – NeoNoir, Y&R (Danone)
Bisztro25 - az ország legkisebb étterme - Roxer Kommunikációs Ügynökség (Electrolux Lehel Kft.)
CLOSED THE LOOP AND ESCAPE - PANIQ iNSTANT (H&M)
Láthatóvá tettük a láthatatlant! – Uniomedia (Sanofi Pasteur)
A magyar árpa útja – Soproni sör-rally – Uniomedia, Bistro Reklámügynökség (HEINEKEN Hungária)
Zwack 225 - "Egy csepp siker" városi séta – ACG (Zwack Unicum)

VÍRUS-, GERILLA- ÉS WORD-OF-MOUTH KAMPÁNY ÉS EGYÉB, NEM A HAGYOMÁNYOS REKLÁMFELÜLETEKET ALKALMAZÓ KAMPÁNY
Strandmegálló - MyAd Marketing, JCDecaux Hungary (Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.)

 III.                SZEKTOR/IPARÁG ALAPJÁN

SPORT, 2016 KIEMELT KATEGÓRIÁJA
OTP Riaria – Mito (OTP Bank)
Telekom Sport szponzoráció – Uniomedia, DDB Reklámügynökség, MEC Hungary
Budapest 2024 – Olimpia Napja (Fáklyás Futás, Szabadság-szobor megvilágítás és városi aktivitások a Budapest 2024 olimpiáért) - Human Telex Advertising & Event (Budapest 2024 Nonprofit Zrt.)

FMCG TERMÉKEK

A magyar árpa útja – Uniomedia, Bistro Reklámügynökség (HEINEKEN Hungária)

SZÓGYSZEREK ÉS GYÓGYÁSZATI KÉSZÍTMÉNYEK

Láthatóvá tettük a láthatatlant! – Uniomedia (Sanofi Pasteur)
Ne Rejtőzködj! Program - Non-branded témageneráló kampány a pikkelysömör lelki nehézségeiről és megoldásáról - Republic Group (Janssen-Cilag)

IT/TELEKOMMUNIKÁCIÓ

Telekom Sport szponzoráció – Uniomedia, DDB Reklámügynökség, MEC Hungary (Magyar Telekom)

Magyar Telekom - Legyél Te is Informatikus! – Uniomedia – MEC Hungary (Magyar Telekom)

Sea Hero Quest / Game for Good – Uniomedia, MEC Hungary (Magyar Telekom)
UPC Anyák napi köszöntő – Next Wave Europe (UPC Magyarország)

KÖZLEKEDÉS (LÉGITÁRSASÁG, METRÓ, TAXITÁRSASÁG, BUSZTÁRSASÁG, STB.)

Nem mindenki irigy, aki sárga – a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya – DeepInsight Creative Agency (Green Lite Kft.)

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK (BANK, BIZTOSÍTÁS, BRÓKERCÉG, STB.)
Bukottak – Mito (OTP Bank)

SZÓRAKOZTATÓ ELEKTRONIKAI ESZKÖZÖK

Közel a csillagokhoz - Noguchi Porter Novelli (LG Magyarország (LG Electronics Magyar Kft.))

A Kreatív Prizma Pr Díj verseny díjátadója november 24-én, a Müpában zajló PR Nap programja után az Ötkertben kerül megrendezésre, amely minden érdeklődő számára ingyenes, de részvételi szándékukat kérjük, jelezzék a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címen!

A PR Napon a Prizma nevezői kedvezményesen vehetnek részt.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés