hirdetés
hirdetés
hirdetés

Orvostanhallgatókat segít a Próbakő

A Próbakő Kommunikációt választotta a Magyar Orvostanhallgatók Egyesülete pr-feladatainak ellátására. A hosszú távú megállapodás során a felek kölcsönösen segítik egymást. 

hirdetés

A Magyar Orvostanhallgatók Egyesülete (MOE) hosszú távú stratégiai partnerének választotta a Próbakő Kommunikációt. 

A felek partneri kapcsolata hosszú évekre nyúlik vissza. Az egyesület az ügynökség által koordinált „Help – A dohányfüstmentes életért” dohányzás ellenes kampány magyarországi rendezvényein hat éven keresztül vett részt. A Próbakő az említett EU-s programsorozat hazai kommunikációjáért, illetve rendezvényinek megszervezéséért felelt 2005 óta.

Az elmúlt évek együttműködésére építve idén újabb egészségügyi projektekben segíti a MOE a Próbakő munkáját, cserébe az ügynökség pr-szolgáltatásokat nyújt partnere számára. A cél elsődlegesen az egyesület ismertségének és népszerűségének a növelése. Az ügynökség a kommunikációs tanácsadás mellett médiatréningek szervezésével igyekszik elősegíteni az egyesület hatékony kommunikációját.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés