hirdetés
hirdetés
hirdetés

Diákok, mutassátok meg a felnőtteknek!

Országos innovációs maraton indul középiskolásoknak

„Egy verseny, ahol nem az a kérdés, mit tudtok, hanem az, hogy a tudásotokat mire használjátok. Kaptok egy megoldandó feladatot. Adunk hozzá szakértőt, erőforrást és időt. Lássuk, mire juttok vele!” – így szól a II. Országos Lauder Innovációs Maraton kiírása. A 24 órás versenyen gimnazista és szakközépiskolás diákokból álló csapatok mutathatják be innovatív ötleteiket, mérhetik össze kitartásukat, kiállásukat, és mindezt professzionális körülmények között.

hirdetés

A résztvevők olyan képességeket, készségeket sajátíthatnak el, amelyek segíthetik őket érvényesülni a startupok világában. A verseny során a csapatok kidolgozhatják ötleteiket, az üzleti modell előkészítésétől kezdve egészen az általuk javasolt megoldás prezentációjáig. Az elkészült ötleteket, termékeket, megoldásokat előbb az üzleti élet, valamint a kormányzat elismert szakembereiből álló zsűri számára mutatják be a döntőben, majd másnap a résztvevő iskolák diákjai előtt, élő adásban.

Jelentkezni 3 fős csapatokban lehet 2020. március 31-ig. Pályamunkaként ehhez egy maximum 3 perces videót kell elkészíteni, melyben a csapat bemutatkozik, és megválaszolja a következő kérdést: „Hogyan érzékenyítenétek a felnőtt társadalmat a klímavészhelyzettel kapcsolatban?” További információkat a jelentkezéssel és a verseny további menetével kapcsolatban itt lehet olvasni.

A zsűri által kiválasztott legjobb 12 csapat vehet részt a döntőben. A továbbjutó csapatok a felkészülési időszakban segítséget és információt kapnak a szervezőktől a sikeres szereplés érdekében.

A 2020. május 21-i döntőben a versenyző csapatok feladata egy sorsolással meghatározott tématerülethez tartozó, egyedi probléma felismerése. Erre kell megoldást, ötletet, tárgyat vagy innovatív rendszert kitalálni, majd bemutatni úgy, hogy a projekt vonzó legyen a professzionális, tapasztalt zsűri számára. A munka dedikált mentorok segítségével, délután 14 órától este 23 óráig tart. Az elkészült munkák bemutatása és értékelése várhatóan éjjel 1 órakor ér véget. Másnap délelőtt a Lauder Javne Iskola aulájában, egy „Innovációs Market” keretében mutatják be a résztvevők ötleteiket, a jelenlévő, valamint az élő közvetítést követő nagyközönség előtt. Két díj is gazdára talál a szavazatok összesítése után: a legtöbb szavazatott kapott csapat a Közönségdíjjal, míg a legtöbb szavazatot leadó iskola a „Legaktívabb Közösség” különdíjjal lesz gazdagabb.

A versenyen a részvétel ingyenes; a versenyzők és a kísérő tanárok útiköltségét a Klebelsberg Központ megtéríti.

Bővebb versenykiírás itt olvasható, a versenyre jelentkezni pedig itt lehet.

Nézd meg a tavalyi versenyről készült videót:

 

(forrás: HR Power)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

Ezúttal is a Budapest Music Center lesz a gála helyszíne.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés