hirdetés
hirdetés
hirdetés

Diákok, mutassátok meg a felnőtteknek!

Országos innovációs maraton indul középiskolásoknak

„Egy verseny, ahol nem az a kérdés, mit tudtok, hanem az, hogy a tudásotokat mire használjátok. Kaptok egy megoldandó feladatot. Adunk hozzá szakértőt, erőforrást és időt. Lássuk, mire juttok vele!” – így szól a II. Országos Lauder Innovációs Maraton kiírása. A 24 órás versenyen gimnazista és szakközépiskolás diákokból álló csapatok mutathatják be innovatív ötleteiket, mérhetik össze kitartásukat, kiállásukat, és mindezt professzionális körülmények között.

hirdetés

A résztvevők olyan képességeket, készségeket sajátíthatnak el, amelyek segíthetik őket érvényesülni a startupok világában. A verseny során a csapatok kidolgozhatják ötleteiket, az üzleti modell előkészítésétől kezdve egészen az általuk javasolt megoldás prezentációjáig. Az elkészült ötleteket, termékeket, megoldásokat előbb az üzleti élet, valamint a kormányzat elismert szakembereiből álló zsűri számára mutatják be a döntőben, majd másnap a résztvevő iskolák diákjai előtt, élő adásban.

Jelentkezni 3 fős csapatokban lehet 2020. március 31-ig. Pályamunkaként ehhez egy maximum 3 perces videót kell elkészíteni, melyben a csapat bemutatkozik, és megválaszolja a következő kérdést: „Hogyan érzékenyítenétek a felnőtt társadalmat a klímavészhelyzettel kapcsolatban?” További információkat a jelentkezéssel és a verseny további menetével kapcsolatban itt lehet olvasni.

A zsűri által kiválasztott legjobb 12 csapat vehet részt a döntőben. A továbbjutó csapatok a felkészülési időszakban segítséget és információt kapnak a szervezőktől a sikeres szereplés érdekében.

A 2020. május 21-i döntőben a versenyző csapatok feladata egy sorsolással meghatározott tématerülethez tartozó, egyedi probléma felismerése. Erre kell megoldást, ötletet, tárgyat vagy innovatív rendszert kitalálni, majd bemutatni úgy, hogy a projekt vonzó legyen a professzionális, tapasztalt zsűri számára. A munka dedikált mentorok segítségével, délután 14 órától este 23 óráig tart. Az elkészült munkák bemutatása és értékelése várhatóan éjjel 1 órakor ér véget. Másnap délelőtt a Lauder Javne Iskola aulájában, egy „Innovációs Market” keretében mutatják be a résztvevők ötleteiket, a jelenlévő, valamint az élő közvetítést követő nagyközönség előtt. Két díj is gazdára talál a szavazatok összesítése után: a legtöbb szavazatott kapott csapat a Közönségdíjjal, míg a legtöbb szavazatot leadó iskola a „Legaktívabb Közösség” különdíjjal lesz gazdagabb.

A versenyen a részvétel ingyenes; a versenyzők és a kísérő tanárok útiköltségét a Klebelsberg Központ megtéríti.

Bővebb versenykiírás itt olvasható, a versenyre jelentkezni pedig itt lehet.

Nézd meg a tavalyi versenyről készült videót:

 

(forrás: HR Power)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés