hirdetés
hirdetés
hirdetés

Orosz beavatkozással hízik az interneten az olasz szélsőjobb

Az olasz közösségi médiára fókuszál az orosz trollgyár az elmúlt hónapokban - jelenti ki a spanyol El Pais. A spanyol lap arra alapozva állítja ezt, hogy összesen majdnem 100 ezer közösségi médiás profil összesen több mint egymillió bejegyzését elemezte (pontosabban elemeztette egy analitikai céggel). Ezek alapján arra jutottak, hogy egy civil- és bevándorlásellenes klikk folyamatosan az orosz állami tulajdonú hírügynökségről, a Sputnikról osztogat meg olasz nyelvű cikkeket annak érdekében, hogy Olaszországban elterjedjen ez a szemlélet.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Karácsonyfadíszeket is lehet készíteni a Sió dobozaiból.

Igaz, ehhez nagyon kellett a turbófokozatra kapcsolt állami reklámköltés is. 1000 médiacég pénzügyi eredményéről készített összegzést a Whitereport.

12 év után váltott a tanácsadó cég.

Az időben leadott online rendelésekre akarja ezzel felhívni a figyelmet a kampány.

Kerekes Péter lett a cég új ügyvezető igazgatója.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.