hirdetés
hirdetés
hirdetés

Orosz beavatkozással hízik az interneten az olasz szélsőjobb

Az olasz közösségi médiára fókuszál az orosz trollgyár az elmúlt hónapokban - jelenti ki a spanyol El Pais. A spanyol lap arra alapozva állítja ezt, hogy összesen majdnem 100 ezer közösségi médiás profil összesen több mint egymillió bejegyzését elemezte (pontosabban elemeztette egy analitikai céggel). Ezek alapján arra jutottak, hogy egy civil- és bevándorlásellenes klikk folyamatosan az orosz állami tulajdonú hírügynökségről, a Sputnikról osztogat meg olasz nyelvű cikkeket annak érdekében, hogy Olaszországban elterjedjen ez a szemlélet.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az akció azokon a hétvégéken él, amikor lezárják a hidat a forgalom elől.

Vaszary Ádám, az Adamsky Budapest vezetője a kilencvenes-kétezres évek fordulóját, illetve akkori önmagát idézi meg eheti Kultúrterrorunkban.

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.