hirdetés
hirdetés
hirdetés

Örökbefogadható kutyusok és cicusok a Mömaxban

A bútoráruház pro bono alapon dolgozott együtt a Rex Alapítvánnyal.

hirdetés

A Mömax lakberendezési áruházlánc és a Rex Alapítvány szerint egy örökbefogadott négylábú teszi igazán szeretetteljessé az otthont, ezért mostantól egyes áruházi szobainstallációknak része egy kutya vagy cica életnagyságú fotója is. Három budapesti áruház 5-5 pontján láthatják a látogatók a képeket, melyek „modelljei” az alapítványnál várják új gazdájukat és remélik, hogy nekik is jut hely az új kanapén - olvasható a közleményben.

További fotókért kattintson!

A Mömax pro bono alapon ajánlotta fel a segítségét az kutyamenhelynek, ahova meglévő 150 kutya- és cicavédenc mellé naponta 2-3 elhagyott állatot visznek be. A bútoráruház az életnagyságú kartonfotók kihelyezése mellett az áruházi rádióban, promóciós újságban, valamint saját online felületein is felhívja a figyelmet az örökbefogadás fontosságára.

„Ha egy védencünk megjelenik a sajtóban, vagy más módon kap nyilvánosságot, általában hamarabb gazdára talál” – mondja Borus Bence, a Rex marketing munkatársa. „Viszont ennek elősegítésére alig van forrásunk, hiszen az alapítvány bevételeinek legnagyobb részét a Rex Állatszigeten működő állatmentő- és állat-örökbefogadási központ működtetése, az állatok ellátása viszi el. Az ilyen partnerségek, mint a Mömax felajánlása ezért felbecsülhetetlen értékűek számunkra.”

A kampány alapötletét a szervezők köszönik a szingapúri IKEA áruháznak, a DDB Singapore ügynökségnek, és a Save Our Street Dogs-nak (SOSD) valamint az Animal Lovers League-nek (ALL). Emellett köszönik a Vizslafotózás csapatának a kisállatok díjmentes és profi fotózását. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés