hirdetés
hirdetés
hirdetés

Origo - zenével és véleményekkel bővül

Az Indextől az Origóhoz került a Quart zeneportál. A netes piacon szokatlan lépés annak a következménye, hogy Nádori Péter, a tematikus oldal résztulajdonosa és főszerkesztője visszakerült egykori cégéhez, az Origóhoz, ahol egy szeptemberben induló véleményoldalnak lesz a szerkesztője.
hirdetés

Nádori Péter, aki 1998-tól 2001-ig az Origo alapító-főszerkesztője volt, most visszatér egykori munkatársai közé, ezért a Quart zenei portál is átköltözik az Indexről az Origóra. A Quart néhány zenerajongó barát lelkesedéséből született, akik közül többen volt és jelenlegi munkatársai az Indexnek és az Origónak is.

Uj Péter, az Index főszerkesztője a Kreatív Online-nak elmondta, egyelőre nem tervezik új zenei portál indítását, egyrészt mert technikai átállás zajlik a portálnál, másrészt pedig a nyáron a nagy eseményekre – például az Olimpiára – koncentrálnak. A kult rovat pedig továbbra is foglalkozik zenével és a fesztiválblog is ír a nyári eseményekről. Uj Péter elárulta ugyanakkor, hogy megkeresték más zenei oldalaktól, hogy szívesen dolgoznának együtt az Index-szel, de a főszerkesztő még nem döntött a kérdésben.

Origo: helyet a véleményeknek
Nádori Péter az Origo után megfordult a Hvg.hu főszerkesztői székében is, később Krecz Tiborral alapított közös tanácsadócéget, ahonnan a Lenhardt & Weichingernél tett rövid kitérő után tért most vissza az Origóhoz. Nádori örül, hogy ismét teljes egészében újságírással foglalkozhat, bár korábbi tanácsadói munkáját is szerette. Az Origóhoz most egy szeptemberben induló véleményoldal vezető szerkesztőjeként tér vissza, amellett, hogy tovább viszi a Quart főszerkesztői munkáját is.

Az egyelőre név nélkül futó véleményoldal kitalálásakor nemcsak a hagyományos publicisztikai műfajban gondolkodnak, hanem – Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője szerint - szeretnének szerzői szövegeknek is helyt adni majd. Húsz-huszonöt névvel számolnak, akik közül lesznek állandó szerzők is. Velük most tárgyalnak, ezért neveket egyelőre még nem lehet tudni, azt viszont elárulta Weyer, hogy olyanokat szeretnének megnyerni az oldalnak, akik máshol és eddig még nem írtak, vagy nem publicistaként voltak ismertek. Az új oldalon a tervek szerint, és az origós hagyományoktól eltérően lehet majd kommentelni a szövegeket, de valószínűleg, majd csak regisztrált formában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés