hirdetés
hirdetés
hirdetés

Origó - növekvő reklámbevétel, új szolgáltatás

Az idei év végére 35 százalékkal emelkedik a magyar piac webes reklámbevétele a tavalyi évhez képest az Origó értékesítési igazgatója szerint - írja a Világgazdaság.
hirdetés

Az idei év első öt hónapjának adatai alapján 2006-ban a tavalyi 3.5 milliárdhoz képest 35 százalék körüli növekedés várható a Magyar Online Hirdetési Indexben (MOHI) szereplők online reklámbevételében - nyilatkozta a Világgazdaságnak Mester Sándor, az Origó értékesítési igazgatója. Hozzátette: a MOHI Indexén belül az Origó portfolió bevételei az átlagot meghaladó mértékben emelkedtek: míg tavaly májusban a felület hirdetési bevétele 100 millió forint körül volt, addig idén májusban meghaladta a 200 millió forintos határt.

A MOHI-ban résztvevő, a magyar netes reklámbevétel 70 százalékáét adó portálok -Habostorta, HáziPatika, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, Origó - reklámbevétele az idei első negyedévben 939 millió 411 ezer forint volt, ami 70 százalékot meghaladó növekedést jelent a tavalyi azonos időben mért 550 millió 200 ezer forinthoz képest.

Az Origó új szolgáltatást indított júniusban: a társaság stratégiai megállapodást kötött a Blogterrel, így ezentúl a cég lesz a portál hivatalos blogszolgáltatója, illetve a blogter.hu az Origó és a t-online.hu oldalairól is elérhető lesz.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés