hirdetés
hirdetés
hirdetés

Origo - kinyitott a Téka

A T-Online előfizetők előtt ugyan már négy éve nyitva áll, e hónap elejétől azonban minden magyarországi internet felhasználó számára elérhető az Origo online videókölcsönzője. Az érdeklődők több mint négyszáz film közül válogathatnak.
hirdetés
130 filmmel, saját előfizetőinek indította be 2004 decemberében az Origo Téka nevű video-on-demand szolgáltatását az Axelero Internet, amelyet egészen idén júniusig kizárólag a jogutód T-Online ügyfelei vehettek igénybe. Azóta a weboldalon mintegy 24 ezren regisztráltak. A kínálatot jelenleg 500 film alkotja, ezek harmadát a „felnőtt filmek” teszik ki. A többek között a Paramount, az SPI, a Budapest Film és a Warner Music által forgalmazott filmek természetesen nem tölthetők le, megtekintésük streaming-technológiával zajlik, azaz a lejátszóprogram a filmnek csak az éppen következő néhány jelenetét tölti, majd pedig vetíti le.

Június 4-én a digitális filmkölcsönző megnyitotta „kapuit” az összes magyar internetező előtt, és tíz napig, a „kódolatlan napok” kampány keretében lehetővé tette számukra, hogy három megadott filmet ingyen megtekinthessenek.

„Az akció alatt a három filmet összesen 2700-szor nézték meg, és június 4-e óta mintegy 1500-an regisztráltak a szolgáltatásra. Ez tízszerese az átlagos havi regisztrációnak” – mondta el a Kreatív Online-nak Véry Éda termékmenedzser.

A sikeren felbuzdulva a cég június 16-án újabb akciót indított: ezúttal 51 filmet tekinthetnek meg a regisztrált felhasználók féláron. Az Origo Téka az egy-két hetes akció után is korlátlanul elérhető lesz – kivéve azt a nem egészen száz filmet, amelyet magenta színű négyzet jelöl. Ezek kölcsönzése a továbbiakban is csak a T-Online előfizetők kiváltsága.

A két akció médiakampányát a Kirowski online marketingügynökség készítette. A „kódolatlan napokat” egy filmrészlet átírásából készült videóbanner hirdette egy hétig az Origo saját felületein, a „féláras akcióról” pedig jelenleg is egy normál banner fut – többek között az Index, az Est.hu és a Port.hu oldalain is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés