hirdetés
hirdetés
hirdetés

Origo - beolvasztja az Iwiwet

Egy cégben működik tovább az Origo és az Iwiw. A módosítás nyomán Szabó Márton, a közösségi portál ügyvezető igazgatója a továbbiakban külsős, stratégiai tanácsadóként dolgozik a vállalatnál. A cégjogi módosítás nem érinti a felhasználókat.
hirdetés
A vállalatcsoporton belüli konszolidációs folyamatokkal magyarázzák a felek azt a lépést, hogy az Iwiw hétfőn beolvadt az Origo Média és Kommunikációs Szolgáltatóba. A változás a felhasználókat nem érinti, az Iwiw cégvezetését viszont igen.

Szabó Márton a közösségi site ügyvezető igazgatója a beolvadást követően az Origo külsős, stratégiai tanácsadójaként tevékenykedik tovább, új üzleti területek felkutatásában, termékfejlesztési koncepciók kialakításában, illetve az Iwiw platformstratégiájának kidolgozásában és bevezetésében vesz részt. Várady Zsolt, az Iwiw alapítója, ugyancsak külsős tanácsadóként folytatja munkáját, közösségi és egyéb web 2.0-ás alkalmazások indításában vállal szerepet.

Az Origo az Iwiw teljes körű jogutódjaként működik majd, így annak minden kötelezettségvállalása érvényben marad.

Mint ismert, az Iwiwet 2006 májusában közel négy millió euróért vette meg az Origo portál akkori üzemeltetője, a T-Online. Ez utóbbi vállalat tartalomszolgáltatással foglalkozó üzletága tavaly október 1-jétől Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató néven önálló cégként végzi tevékenységét.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés