hirdetés
hirdetés
hirdetés

Origo - beolvasztja az Iwiwet

Egy cégben működik tovább az Origo és az Iwiw. A módosítás nyomán Szabó Márton, a közösségi portál ügyvezető igazgatója a továbbiakban külsős, stratégiai tanácsadóként dolgozik a vállalatnál. A cégjogi módosítás nem érinti a felhasználókat.
hirdetés
A vállalatcsoporton belüli konszolidációs folyamatokkal magyarázzák a felek azt a lépést, hogy az Iwiw hétfőn beolvadt az Origo Média és Kommunikációs Szolgáltatóba. A változás a felhasználókat nem érinti, az Iwiw cégvezetését viszont igen.

Szabó Márton a közösségi site ügyvezető igazgatója a beolvadást követően az Origo külsős, stratégiai tanácsadójaként tevékenykedik tovább, új üzleti területek felkutatásában, termékfejlesztési koncepciók kialakításában, illetve az Iwiw platformstratégiájának kidolgozásában és bevezetésében vesz részt. Várady Zsolt, az Iwiw alapítója, ugyancsak külsős tanácsadóként folytatja munkáját, közösségi és egyéb web 2.0-ás alkalmazások indításában vállal szerepet.

Az Origo az Iwiw teljes körű jogutódjaként működik majd, így annak minden kötelezettségvállalása érvényben marad.

Mint ismert, az Iwiwet 2006 májusában közel négy millió euróért vette meg az Origo portál akkori üzemeltetője, a T-Online. Ez utóbbi vállalat tartalomszolgáltatással foglalkozó üzletága tavaly október 1-jétől Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató néven önálló cégként végzi tevékenységét.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés