hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriási kutatás az adatalapú marketingről, töltsd ki!

A MarTech 2018 egyik kedvenc buzzwordje, de valójában mély dolog. Feltérképezzük az online és marketingosztályokat, hogy megtudjuk, hányadán állunk, és mit lehetne jobban csinálni.

hirdetés

A MarTech (marketing & technology) hazai helyzetét méri fel a DatAdat és a Kreatív közös kutatása: arra ösztökéljük a marketing- és online vezetőket, cégvezéreket, hogy töltsék ki. Ez nem csak nekünk lesz jó, mert sok elemezhető adatunk képződik, de nektek is, mert aki kéri, annak az összesítés után cégre szabott visszajelzést küldünk arról, hogy a nagy közös képhez hogyan alakultak a cég válaszai. Hitünk szerint ez segíteni fog abban, hogy a célszerű irányban folytatódjon az építkezés.

Az ügynökségeket is bátorítjuk a kitöltésre, egészen pontosan arra, hogy a nagyobb ügyfeleiket segítsék a kitöltésben! Aránylag hosszú és részletes kérdőívről van szó, ne mobilról álljatok neki a villamoson. A kitöltők között kisorsolunk tíz grátisz belépőt is egy szeptember 20-aira workshopra, ez egy félnapos bevezető kurzus lesz a területről.

Az eredményeket ugyancsak egy szeptemberi eseményen és a Kreatív szeptemberi számában imutatjuk majd be. Itt lehet nekivágni a kitöltésnek.

Na de miért ezen pörögtök?

Nem csak mi, mindenki. A szakmai közbeszéd lépten-nyomon az adatalapú döntésekről és személyre szabott marketingről, adatvagyonról beszél, de a DatAdat csapata úgy látja, hogy a gyakorlatban még maga az adat elérése is problémát jelent. Izgalmas pillanat ez egy helyzetképhez.

"A magyar vállalatoknak még jócskán van teendője az adatok egységes kezelése, platformba szervezése terén. Erre azonban lehetőségként is tekinthetünk, elvégre aki most áll neki az adatvagyon kiaknázásának, választhat integrált platformot is, nem kell az első időkben jellemző, egyetlen funkcióra optimalizált részmegoldásokból összeállítania az eszközrendszert" -- mondja erről Ficsor Ádám, a DatAdat CEO-ja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés