hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriási kutatás az adatalapú marketingről, töltsd ki!

A MarTech 2018 egyik kedvenc buzzwordje, de valójában mély dolog. Feltérképezzük az online és marketingosztályokat, hogy megtudjuk, hányadán állunk, és mit lehetne jobban csinálni.

hirdetés

A MarTech (marketing & technology) hazai helyzetét méri fel a DatAdat és a Kreatív közös kutatása: arra ösztökéljük a marketing- és online vezetőket, cégvezéreket, hogy töltsék ki. Ez nem csak nekünk lesz jó, mert sok elemezhető adatunk képződik, de nektek is, mert aki kéri, annak az összesítés után cégre szabott visszajelzést küldünk arról, hogy a nagy közös képhez hogyan alakultak a cég válaszai. Hitünk szerint ez segíteni fog abban, hogy a célszerű irányban folytatódjon az építkezés.

Az ügynökségeket is bátorítjuk a kitöltésre, egészen pontosan arra, hogy a nagyobb ügyfeleiket segítsék a kitöltésben! Aránylag hosszú és részletes kérdőívről van szó, ne mobilról álljatok neki a villamoson. A kitöltők között kisorsolunk tíz grátisz belépőt is egy szeptember 20-aira workshopra, ez egy félnapos bevezető kurzus lesz a területről.

Az eredményeket ugyancsak egy szeptemberi eseményen és a Kreatív szeptemberi számában imutatjuk majd be. Itt lehet nekivágni a kitöltésnek.

Na de miért ezen pörögtök?

Nem csak mi, mindenki. A szakmai közbeszéd lépten-nyomon az adatalapú döntésekről és személyre szabott marketingről, adatvagyonról beszél, de a DatAdat csapata úgy látja, hogy a gyakorlatban még maga az adat elérése is problémát jelent. Izgalmas pillanat ez egy helyzetképhez.

"A magyar vállalatoknak még jócskán van teendője az adatok egységes kezelése, platformba szervezése terén. Erre azonban lehetőségként is tekinthetünk, elvégre aki most áll neki az adatvagyon kiaknázásának, választhat integrált platformot is, nem kell az első időkben jellemző, egyetlen funkcióra optimalizált részmegoldásokból összeállítania az eszközrendszert" -- mondja erről Ficsor Ádám, a DatAdat CEO-ja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés