hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriási kutatás az adatalapú marketingről, töltsd ki!

A MarTech 2018 egyik kedvenc buzzwordje, de valójában mély dolog. Feltérképezzük az online és marketingosztályokat, hogy megtudjuk, hányadán állunk, és mit lehetne jobban csinálni.

hirdetés

A MarTech (marketing & technology) hazai helyzetét méri fel a DatAdat és a Kreatív közös kutatása: arra ösztökéljük a marketing- és online vezetőket, cégvezéreket, hogy töltsék ki. Ez nem csak nekünk lesz jó, mert sok elemezhető adatunk képződik, de nektek is, mert aki kéri, annak az összesítés után cégre szabott visszajelzést küldünk arról, hogy a nagy közös képhez hogyan alakultak a cég válaszai. Hitünk szerint ez segíteni fog abban, hogy a célszerű irányban folytatódjon az építkezés.

Az ügynökségeket is bátorítjuk a kitöltésre, egészen pontosan arra, hogy a nagyobb ügyfeleiket segítsék a kitöltésben! Aránylag hosszú és részletes kérdőívről van szó, ne mobilról álljatok neki a villamoson. A kitöltők között kisorsolunk tíz grátisz belépőt is egy szeptember 20-aira workshopra, ez egy félnapos bevezető kurzus lesz a területről.

Az eredményeket ugyancsak egy szeptemberi eseményen és a Kreatív szeptemberi számában imutatjuk majd be. Itt lehet nekivágni a kitöltésnek.

Na de miért ezen pörögtök?

Nem csak mi, mindenki. A szakmai közbeszéd lépten-nyomon az adatalapú döntésekről és személyre szabott marketingről, adatvagyonról beszél, de a DatAdat csapata úgy látja, hogy a gyakorlatban még maga az adat elérése is problémát jelent. Izgalmas pillanat ez egy helyzetképhez.

"A magyar vállalatoknak még jócskán van teendője az adatok egységes kezelése, platformba szervezése terén. Erre azonban lehetőségként is tekinthetünk, elvégre aki most áll neki az adatvagyon kiaknázásának, választhat integrált platformot is, nem kell az első időkben jellemző, egyetlen funkcióra optimalizált részmegoldásokból összeállítania az eszközrendszert" -- mondja erről Ficsor Ádám, a DatAdat CEO-ja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés