hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óriási kutatás az adatalapú marketingről, töltsd ki!

A MarTech 2018 egyik kedvenc buzzwordje, de valójában mély dolog. Feltérképezzük az online és marketingosztályokat, hogy megtudjuk, hányadán állunk, és mit lehetne jobban csinálni.

hirdetés

A MarTech (marketing & technology) hazai helyzetét méri fel a DatAdat és a Kreatív közös kutatása: arra ösztökéljük a marketing- és online vezetőket, cégvezéreket, hogy töltsék ki. Ez nem csak nekünk lesz jó, mert sok elemezhető adatunk képződik, de nektek is, mert aki kéri, annak az összesítés után cégre szabott visszajelzést küldünk arról, hogy a nagy közös képhez hogyan alakultak a cég válaszai. Hitünk szerint ez segíteni fog abban, hogy a célszerű irányban folytatódjon az építkezés.

Az ügynökségeket is bátorítjuk a kitöltésre, egészen pontosan arra, hogy a nagyobb ügyfeleiket segítsék a kitöltésben! Aránylag hosszú és részletes kérdőívről van szó, ne mobilról álljatok neki a villamoson. A kitöltők között kisorsolunk tíz grátisz belépőt is egy szeptember 20-aira workshopra, ez egy félnapos bevezető kurzus lesz a területről.

Az eredményeket ugyancsak egy szeptemberi eseményen és a Kreatív szeptemberi számában imutatjuk majd be. Itt lehet nekivágni a kitöltésnek.

Na de miért ezen pörögtök?

Nem csak mi, mindenki. A szakmai közbeszéd lépten-nyomon az adatalapú döntésekről és személyre szabott marketingről, adatvagyonról beszél, de a DatAdat csapata úgy látja, hogy a gyakorlatban még maga az adat elérése is problémát jelent. Izgalmas pillanat ez egy helyzetképhez.

"A magyar vállalatoknak még jócskán van teendője az adatok egységes kezelése, platformba szervezése terén. Erre azonban lehetőségként is tekinthetünk, elvégre aki most áll neki az adatvagyon kiaknázásának, választhat integrált platformot is, nem kell az első időkben jellemző, egyetlen funkcióra optimalizált részmegoldásokból összeállítania az eszközrendszert" -- mondja erről Ficsor Ádám, a DatAdat CEO-ja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés