hirdetés
hirdetés
hirdetés

ORFK balesetmegelőzési reklám lett az x-faktoros Nagy Ricsi dalából

A magyar piacon mindenképp különlegesnek számító balesetmegelőzési videó került fel a Youtube-ra. A klip a 2014-es X-Faktorban negyedik helyezett Nagy Ricsi énekes zenéjére készült, az ORFK-OBB és a DUE Médiahálózat támogatásával és egy halálos közúti baleset előzményeit, bekövetkeztét, majd következményeit mutatja, miközben teljes értékű videoklipként is funkcionál.

hirdetés

Nagy Ricsi idén megjelent lemezének Várnak még rád című dalához készült a videó. Az alkotók tájékoztatása szerint a dalszöveg is eleve arról szól, hogy lehet bulizni, csak mindez ésszel történjen, és ittas állapotban veszélyes és tilos volán mögé ülni. Ehhez a koncepcióhoz forgatta a TMP Entertainment Group a balesetmegelőzési videót, ami közel 3 és fél percben mutatja be a tragédia előzményeit, a karambolt, majd annak következményeit. A klip célja a figyelemfelkeltés, elsősorban a rendszeresen szórakozóhelyekre járó fiataloknak.

A klip az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság és a DUE (Diákújságíró Egyesület) Médiahálózat támogatásával készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés