hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ördög Nóra higiéniai papírmárka reklámarca lett

Az Ooops! számára a tévés híresség telíti meg tartalommal a "Minden esetre" szlogent. A kampányt a 2Republicról nemrég Ti:me Agencyre átnevezett reklámügynökség csinálta.

hirdetés

A 100%-ban magyar tulajdonú higiéniaipapír-gyártó vállalat új, márkaismertség-növelő kampányával azt szeretné elérni, hogy az Ooops! márkához a targetált célcsoport még jobban kötődjön emocionálisan. Míg a vállalkozás korábbi reklámfilmjeiben „hagyományos” módon mutatták be a termékeket, most a „Minden esetre” szlogenben rejlő rejtett lehetőségeket használták ki - olvassuk a kampányismertetőben.

Ehhez pedig Ördög Nóra tévés figurát használják segítségként. A kampányt a Ti:me Agency jegyzi, amely az egykori 2Republic reklámügynökség, csak új névvel.

„Az Ooops! egy olyan magyar márka, amire büszkék vagyunk, hiszen megállja helyét a legnagyobb márkák mellett, nem csak Magyarországon, de több mint 20 export országban is. A márka életútjában a love brand-dé válás a következő lépcsőfok, amely a fogyasztói igények megértésén, kielégítésén és a helyes márkapozícionáláson túl, már komoly feladat elé állít bennünket, hiszen egy szerethető élményt kell nyújtanunk. Élményt egy wc-papírnak? Abszolút jogos a kérdés, de miért ne?!” – mondta a kampánykoncepcióról Varga Orsolya, az Ooops! marketing managere.

A két bemutatott reklámfilm alapötlete, hogy míg a "hétköznapi család" éli a mindennapjait a lakásban, Ördög Nóra - méghozzá a híres Ördög Nóraként, estélyi ruhában - besétál a képbe és megoldást kínál egy problémára, ami nem a mellékhelyiséghez köthető.

Az ügynökség ötödik éve dolgozik a Vajda-Papír Ooops! márkáján, és mint lead ügynökség felel a vállalat komplex marketingkommunikációs feladataiért. A mostani kampány ötlete azután jött, hogy a social média felületeken megjelenített, korábbi "hasznos tippek és történetek" aktivitás pozitív online interakciót váltott ki, írják.

Áprilistól futnak a reklámfilmek, a kampány pedig a közlemény szerint ősszel folytatódik.

Ördög Nóra arról beszélt a közleményben, hogy először voltak kétségei azzal kapcsolatban, hogy toalettpapírt reklámozzon. "Ugyanakkor álszent sem akartam lenni: miért kellene úgy csinálnunk, mintha a wc-papír nem lenne az életünk szerves része? De végül sikerült olyan koncepciót kidolgozni, ami elegánsan, egy kis humorral fűszerezve nyúl ehhez a kényes témához. Az meg pláne nagy öröm volt, hogy nem egy szerepet kellett eljátszanom, hanem magamat adhattam, mint műsorvezető, aki egy csomó háztartási praktikát ismer" - mondta.

Lent láthatók a videók, alattuk pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: Vajda-Papír Kft.
Ügyvezető igazgató: Vajda Attila
Marketing manager: Varga Orsolya
Marketing asszisztens: Pál Viktória

Ügynökség: ti:me Agency
Kreatív director: Kollmann Áron
Art director: Ilyés Attila
Copywriter: Henzler Anna
Senior account manager: Ungvári Tímea
Stratégiai vezető: Kaufmann Bernadett
Client service director: Mátyás Kitti
Junior account manager: Budai Petra

Produkciós cég: Wide Open Kft.
Rendező: Szilágyi Fanni & Szilágyi Gábor
Producer: Szendei Petra
Operatőr: Szilágyi Gábor
Látvány: Bobor Ági
Jelmez: Szokolai Janka
Gyártás: Henyei Csaba
1st AD: Fignár Anna
Hang: Zándoky Bálint
Vágó: Gorácz Vanda
Colorist: Kovács Márton

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A kórház jelentette fel, az ügyész elrendelte az őrizetbe vételét.

A helyzethez alkalmazkodva megnőtt az online kurzusokat, otthoni sportolást népszerűsítő reklámok száma.

Adatvédelmi és biztonsági kockázatokra hivatkozik a cég, a Zoom szerint nincs mitől tartani. 

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

Április hatodikán kivezetik a kereskedésből a német gigavállalat részvényeit

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés