hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ördög Nóra higiéniai papírmárka reklámarca lett

Az Ooops! számára a tévés híresség telíti meg tartalommal a "Minden esetre" szlogent. A kampányt a 2Republicról nemrég Ti:me Agencyre átnevezett reklámügynökség csinálta.

hirdetés

A 100%-ban magyar tulajdonú higiéniaipapír-gyártó vállalat új, márkaismertség-növelő kampányával azt szeretné elérni, hogy az Ooops! márkához a targetált célcsoport még jobban kötődjön emocionálisan. Míg a vállalkozás korábbi reklámfilmjeiben „hagyományos” módon mutatták be a termékeket, most a „Minden esetre” szlogenben rejlő rejtett lehetőségeket használták ki - olvassuk a kampányismertetőben.

Ehhez pedig Ördög Nóra tévés figurát használják segítségként. A kampányt a Ti:me Agency jegyzi, amely az egykori 2Republic reklámügynökség, csak új névvel.

„Az Ooops! egy olyan magyar márka, amire büszkék vagyunk, hiszen megállja helyét a legnagyobb márkák mellett, nem csak Magyarországon, de több mint 20 export országban is. A márka életútjában a love brand-dé válás a következő lépcsőfok, amely a fogyasztói igények megértésén, kielégítésén és a helyes márkapozícionáláson túl, már komoly feladat elé állít bennünket, hiszen egy szerethető élményt kell nyújtanunk. Élményt egy wc-papírnak? Abszolút jogos a kérdés, de miért ne?!” – mondta a kampánykoncepcióról Varga Orsolya, az Ooops! marketing managere.

A két bemutatott reklámfilm alapötlete, hogy míg a "hétköznapi család" éli a mindennapjait a lakásban, Ördög Nóra - méghozzá a híres Ördög Nóraként, estélyi ruhában - besétál a képbe és megoldást kínál egy problémára, ami nem a mellékhelyiséghez köthető.

Az ügynökség ötödik éve dolgozik a Vajda-Papír Ooops! márkáján, és mint lead ügynökség felel a vállalat komplex marketingkommunikációs feladataiért. A mostani kampány ötlete azután jött, hogy a social média felületeken megjelenített, korábbi "hasznos tippek és történetek" aktivitás pozitív online interakciót váltott ki, írják.

Áprilistól futnak a reklámfilmek, a kampány pedig a közlemény szerint ősszel folytatódik.

Ördög Nóra arról beszélt a közleményben, hogy először voltak kétségei azzal kapcsolatban, hogy toalettpapírt reklámozzon. "Ugyanakkor álszent sem akartam lenni: miért kellene úgy csinálnunk, mintha a wc-papír nem lenne az életünk szerves része? De végül sikerült olyan koncepciót kidolgozni, ami elegánsan, egy kis humorral fűszerezve nyúl ehhez a kényes témához. Az meg pláne nagy öröm volt, hogy nem egy szerepet kellett eljátszanom, hanem magamat adhattam, mint műsorvezető, aki egy csomó háztartási praktikát ismer" - mondta.

Lent láthatók a videók, alattuk pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: Vajda-Papír Kft.
Ügyvezető igazgató: Vajda Attila
Marketing manager: Varga Orsolya
Marketing asszisztens: Pál Viktória

Ügynökség: ti:me Agency
Kreatív director: Kollmann Áron
Art director: Ilyés Attila
Copywriter: Henzler Anna
Senior account manager: Ungvári Tímea
Stratégiai vezető: Kaufmann Bernadett
Client service director: Mátyás Kitti
Junior account manager: Budai Petra

Produkciós cég: Wide Open Kft.
Rendező: Szilágyi Fanni & Szilágyi Gábor
Producer: Szendei Petra
Operatőr: Szilágyi Gábor
Látvány: Bobor Ági
Jelmez: Szokolai Janka
Gyártás: Henyei Csaba
1st AD: Fignár Anna
Hang: Zándoky Bálint
Vágó: Gorácz Vanda
Colorist: Kovács Márton

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

„Kapd el, ha tudsz!” címen indul az új műsor, most kezdődnek a felvételei.

A Viastein térköves sétány ötletét a White Rabbit reklámügynökség szállította.

Az IndieWire grandiózus listában összegzi az elmúlt 10 év filmtermését. Van meglepetés és borítékolható választás is bőven.

Silvia Lagnado 2015 után távozik a cégtől, eddig szerepkörét két pozícióra osztja a McDonald's.

Elsősorban okos megoldásokat bemutató pályaműveket várnak a sajtópályázatra.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés