hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ördög Nóra higiéniai papírmárka reklámarca lett

Az Ooops! számára a tévés híresség telíti meg tartalommal a "Minden esetre" szlogent. A kampányt a 2Republicról nemrég Ti:me Agencyre átnevezett reklámügynökség csinálta.

hirdetés

A 100%-ban magyar tulajdonú higiéniaipapír-gyártó vállalat új, márkaismertség-növelő kampányával azt szeretné elérni, hogy az Ooops! márkához a targetált célcsoport még jobban kötődjön emocionálisan. Míg a vállalkozás korábbi reklámfilmjeiben „hagyományos” módon mutatták be a termékeket, most a „Minden esetre” szlogenben rejlő rejtett lehetőségeket használták ki - olvassuk a kampányismertetőben.

Ehhez pedig Ördög Nóra tévés figurát használják segítségként. A kampányt a Ti:me Agency jegyzi, amely az egykori 2Republic reklámügynökség, csak új névvel.

„Az Ooops! egy olyan magyar márka, amire büszkék vagyunk, hiszen megállja helyét a legnagyobb márkák mellett, nem csak Magyarországon, de több mint 20 export országban is. A márka életútjában a love brand-dé válás a következő lépcsőfok, amely a fogyasztói igények megértésén, kielégítésén és a helyes márkapozícionáláson túl, már komoly feladat elé állít bennünket, hiszen egy szerethető élményt kell nyújtanunk. Élményt egy wc-papírnak? Abszolút jogos a kérdés, de miért ne?!” – mondta a kampánykoncepcióról Varga Orsolya, az Ooops! marketing managere.

A két bemutatott reklámfilm alapötlete, hogy míg a "hétköznapi család" éli a mindennapjait a lakásban, Ördög Nóra - méghozzá a híres Ördög Nóraként, estélyi ruhában - besétál a képbe és megoldást kínál egy problémára, ami nem a mellékhelyiséghez köthető.

Az ügynökség ötödik éve dolgozik a Vajda-Papír Ooops! márkáján, és mint lead ügynökség felel a vállalat komplex marketingkommunikációs feladataiért. A mostani kampány ötlete azután jött, hogy a social média felületeken megjelenített, korábbi "hasznos tippek és történetek" aktivitás pozitív online interakciót váltott ki, írják.

Áprilistól futnak a reklámfilmek, a kampány pedig a közlemény szerint ősszel folytatódik.

Ördög Nóra arról beszélt a közleményben, hogy először voltak kétségei azzal kapcsolatban, hogy toalettpapírt reklámozzon. "Ugyanakkor álszent sem akartam lenni: miért kellene úgy csinálnunk, mintha a wc-papír nem lenne az életünk szerves része? De végül sikerült olyan koncepciót kidolgozni, ami elegánsan, egy kis humorral fűszerezve nyúl ehhez a kényes témához. Az meg pláne nagy öröm volt, hogy nem egy szerepet kellett eljátszanom, hanem magamat adhattam, mint műsorvezető, aki egy csomó háztartási praktikát ismer" - mondta.

Lent láthatók a videók, alattuk pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: Vajda-Papír Kft.
Ügyvezető igazgató: Vajda Attila
Marketing manager: Varga Orsolya
Marketing asszisztens: Pál Viktória

Ügynökség: ti:me Agency
Kreatív director: Kollmann Áron
Art director: Ilyés Attila
Copywriter: Henzler Anna
Senior account manager: Ungvári Tímea
Stratégiai vezető: Kaufmann Bernadett
Client service director: Mátyás Kitti
Junior account manager: Budai Petra

Produkciós cég: Wide Open Kft.
Rendező: Szilágyi Fanni & Szilágyi Gábor
Producer: Szendei Petra
Operatőr: Szilágyi Gábor
Látvány: Bobor Ági
Jelmez: Szokolai Janka
Gyártás: Henyei Csaba
1st AD: Fignár Anna
Hang: Zándoky Bálint
Vágó: Gorácz Vanda
Colorist: Kovács Márton

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés