hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ördög Nóra higiéniai papírmárka reklámarca lett

Az Ooops! számára a tévés híresség telíti meg tartalommal a "Minden esetre" szlogent. A kampányt a 2Republicról nemrég Ti:me Agencyre átnevezett reklámügynökség csinálta.

hirdetés

A 100%-ban magyar tulajdonú higiéniaipapír-gyártó vállalat új, márkaismertség-növelő kampányával azt szeretné elérni, hogy az Ooops! márkához a targetált célcsoport még jobban kötődjön emocionálisan. Míg a vállalkozás korábbi reklámfilmjeiben „hagyományos” módon mutatták be a termékeket, most a „Minden esetre” szlogenben rejlő rejtett lehetőségeket használták ki - olvassuk a kampányismertetőben.

Ehhez pedig Ördög Nóra tévés figurát használják segítségként. A kampányt a Ti:me Agency jegyzi, amely az egykori 2Republic reklámügynökség, csak új névvel.

„Az Ooops! egy olyan magyar márka, amire büszkék vagyunk, hiszen megállja helyét a legnagyobb márkák mellett, nem csak Magyarországon, de több mint 20 export országban is. A márka életútjában a love brand-dé válás a következő lépcsőfok, amely a fogyasztói igények megértésén, kielégítésén és a helyes márkapozícionáláson túl, már komoly feladat elé állít bennünket, hiszen egy szerethető élményt kell nyújtanunk. Élményt egy wc-papírnak? Abszolút jogos a kérdés, de miért ne?!” – mondta a kampánykoncepcióról Varga Orsolya, az Ooops! marketing managere.

A két bemutatott reklámfilm alapötlete, hogy míg a "hétköznapi család" éli a mindennapjait a lakásban, Ördög Nóra - méghozzá a híres Ördög Nóraként, estélyi ruhában - besétál a képbe és megoldást kínál egy problémára, ami nem a mellékhelyiséghez köthető.

Az ügynökség ötödik éve dolgozik a Vajda-Papír Ooops! márkáján, és mint lead ügynökség felel a vállalat komplex marketingkommunikációs feladataiért. A mostani kampány ötlete azután jött, hogy a social média felületeken megjelenített, korábbi "hasznos tippek és történetek" aktivitás pozitív online interakciót váltott ki, írják.

Áprilistól futnak a reklámfilmek, a kampány pedig a közlemény szerint ősszel folytatódik.

Ördög Nóra arról beszélt a közleményben, hogy először voltak kétségei azzal kapcsolatban, hogy toalettpapírt reklámozzon. "Ugyanakkor álszent sem akartam lenni: miért kellene úgy csinálnunk, mintha a wc-papír nem lenne az életünk szerves része? De végül sikerült olyan koncepciót kidolgozni, ami elegánsan, egy kis humorral fűszerezve nyúl ehhez a kényes témához. Az meg pláne nagy öröm volt, hogy nem egy szerepet kellett eljátszanom, hanem magamat adhattam, mint műsorvezető, aki egy csomó háztartási praktikát ismer" - mondta.

Lent láthatók a videók, alattuk pedig az alkotók listája.

Alkotók listája

Ügyfél: Vajda-Papír Kft.
Ügyvezető igazgató: Vajda Attila
Marketing manager: Varga Orsolya
Marketing asszisztens: Pál Viktória

Ügynökség: ti:me Agency
Kreatív director: Kollmann Áron
Art director: Ilyés Attila
Copywriter: Henzler Anna
Senior account manager: Ungvári Tímea
Stratégiai vezető: Kaufmann Bernadett
Client service director: Mátyás Kitti
Junior account manager: Budai Petra

Produkciós cég: Wide Open Kft.
Rendező: Szilágyi Fanni & Szilágyi Gábor
Producer: Szendei Petra
Operatőr: Szilágyi Gábor
Látvány: Bobor Ági
Jelmez: Szokolai Janka
Gyártás: Henyei Csaba
1st AD: Fignár Anna
Hang: Zándoky Bálint
Vágó: Gorácz Vanda
Colorist: Kovács Márton

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Október 20-án indult el a Social Design Network (SDN) nyolc országban, tizenegy partneregyetem bevonásával.

Pastyik Renáta irányítja tovább a kiadó minden értékesítési csatornáját, Kovács Anita tanácsadóként marad "közel a céghez". A nyomtatott Éva magazin "szünetelni" fog.

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés