hirdetés
hirdetés
hirdetés

Orbán Ráhel is részt vesz az országmárka újrahúzásában

Erről Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója beszélt a közszolgálati tévében.

hirdetés

Szombaton, az M1 Itthon vagy című műsorában beszélt Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezéigazgatója az új Magyarország-kampányról.

Új országmárkát terveznek létrehozni, ennek része egy májusi nemzetközi kampány, amely Budapestre összpontosít, szemléz a 444.

A kampány nem csak a jól simert turisztikai látványosságokra és a fürdőkre összpontosít majd, hanem arra, hogy „itt még megtalálható klasszikus európai értékek tisztelete: a család, a biztonság és a hagyományok a fontosak”, mondta Guller.

Guller a műsorban több szakembert felsorolt, aki részt vesznek az új imázs kidolgozásában: Csák János (Design Terminál), Zoób Kati divattervező, Káel Csaba (Müpa), Csapody Balázs (Kistücsök étterem), Bíró Lajos (Magyar Bocuse d'Or Akadémia) és Lobenwein Norbert (Volt, Sziget) mellett Orbán Ráhel is benne van a körben.

"A turisztikai szakma, fesztiválszervezők és a kabinetiroda életének ismerői közt rég óta nyílt titok, hogy a miniszterelnök lánya jelentős befolyással bír az MTÜ-n belül, személyi kérdésekben és egyéb döntésekben egyaránt" - írja erről a 444.

A HírTV azt írja egyébként Csapody Balázsra hivatkozva, hogy Orbán Ráhel nem vett részt az eddigi stratégiai egyeztetéseken. Orbán férje az Elios-ügyben érintett Tiborcz István. 

Orbán Ráhel (fotó: Tóth Gergő)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés