hirdetés
hirdetés
hirdetés

Orbán Ráhel is részt vesz az országmárka újrahúzásában

Erről Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója beszélt a közszolgálati tévében.

hirdetés

Szombaton, az M1 Itthon vagy című műsorában beszélt Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezéigazgatója az új Magyarország-kampányról.

Új országmárkát terveznek létrehozni, ennek része egy májusi nemzetközi kampány, amely Budapestre összpontosít, szemléz a 444.

A kampány nem csak a jól simert turisztikai látványosságokra és a fürdőkre összpontosít majd, hanem arra, hogy „itt még megtalálható klasszikus európai értékek tisztelete: a család, a biztonság és a hagyományok a fontosak”, mondta Guller.

Guller a műsorban több szakembert felsorolt, aki részt vesznek az új imázs kidolgozásában: Csák János (Design Terminál), Zoób Kati divattervező, Káel Csaba (Müpa), Csapody Balázs (Kistücsök étterem), Bíró Lajos (Magyar Bocuse d'Or Akadémia) és Lobenwein Norbert (Volt, Sziget) mellett Orbán Ráhel is benne van a körben.

"A turisztikai szakma, fesztiválszervezők és a kabinetiroda életének ismerői közt rég óta nyílt titok, hogy a miniszterelnök lánya jelentős befolyással bír az MTÜ-n belül, személyi kérdésekben és egyéb döntésekben egyaránt" - írja erről a 444.

A HírTV azt írja egyébként Csapody Balázsra hivatkozva, hogy Orbán Ráhel nem vett részt az eddigi stratégiai egyeztetéseken. Orbán férje az Elios-ügyben érintett Tiborcz István. 

Orbán Ráhel (fotó: Tóth Gergő)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés