hirdetés
hirdetés
hirdetés

Orbán Ráhel is részt vesz az országmárka újrahúzásában

Erről Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója beszélt a közszolgálati tévében.

hirdetés

Szombaton, az M1 Itthon vagy című műsorában beszélt Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezéigazgatója az új Magyarország-kampányról.

Új országmárkát terveznek létrehozni, ennek része egy májusi nemzetközi kampány, amely Budapestre összpontosít, szemléz a 444.

A kampány nem csak a jól simert turisztikai látványosságokra és a fürdőkre összpontosít majd, hanem arra, hogy „itt még megtalálható klasszikus európai értékek tisztelete: a család, a biztonság és a hagyományok a fontosak”, mondta Guller.

Guller a műsorban több szakembert felsorolt, aki részt vesznek az új imázs kidolgozásában: Csák János (Design Terminál), Zoób Kati divattervező, Káel Csaba (Müpa), Csapody Balázs (Kistücsök étterem), Bíró Lajos (Magyar Bocuse d'Or Akadémia) és Lobenwein Norbert (Volt, Sziget) mellett Orbán Ráhel is benne van a körben.

"A turisztikai szakma, fesztiválszervezők és a kabinetiroda életének ismerői közt rég óta nyílt titok, hogy a miniszterelnök lánya jelentős befolyással bír az MTÜ-n belül, személyi kérdésekben és egyéb döntésekben egyaránt" - írja erről a 444.

A HírTV azt írja egyébként Csapody Balázsra hivatkozva, hogy Orbán Ráhel nem vett részt az eddigi stratégiai egyeztetéseken. Orbán férje az Elios-ügyben érintett Tiborcz István. 

Orbán Ráhel (fotó: Tóth Gergő)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés