hirdetés
hirdetés
hirdetés

Önpromóval ünnepelt a Pesti Portré

Atl-kampánnyal, megújult weboldallal és az Ötkertben rendezett partival ünnepelte tizedik születésnapját a Pesti Portré Reklámműhely. A meghívott ügyfelek és partnerek lufit és brandelt pólót kaptak, és karikatúrát is rajzoltathattak magukról.

hirdetés

A téliesített, fedett udvarú Ötkertben ünnepelte tizedik születésnapját kedden a Pesti Portré Reklámműhely. A közel ötven vendéget málnaszörpös, koktélcseresznyés pezsgő és miniszendvicsek fogadták, és rengeteg, papírzacskóra kötött, narancsszínű, brandelt lufi. A papírzacskóban Pesti Portré feliratos, 10-es zsűrizős táblát ábrázoló pólók lapultak, a vendégek ajándékai. Bacskay Donát portrérajzoló egész este várta a bátrakat, akik karikatúrát akartak magukról rajzoltatni, később pedig befutott az ügynökség logójáról mintázott torta is. 

Bereczk Imola, a Printcity Nyomda tulajdonos-ügyvezetője és Klacsán Csaba, a Pesti Portré ügyfélkapcsolati vezetője
Bereczk Imola, a Printcity Nyomda tulajdonos-ügyvezetője és Klacsán Csaba, a Pesti Portré ügyfélkapcsolati vezetője (További képekért kattintson!)

Eljöttek a Pesti Portré ügyfelei, partnerei és barátai: a Posta Biztosító, a Ceglédi Termálfürdő, az Allsize Hungary, a Berg Média, a PTA Diamond, a Sun Team Stúdió, az Across Média, a TorTer e-Design, a People Team Alapítvány, a tokaji Moonvalley Wines, a Printcity Nyomda munkatársai, a Pesti Portré jelenlegi és egykori munkatársai, de voltak grafikusok, zeneszerző, tévés műsorvezető, fotós és író is az éjfélig tartó bulin. 

A születésnapot már korábban széles körben kommunikálta az ügynökség – a szakmának és a nagyközönségnek egyaránt. Budapest külvárosában óriásplakát-kampányt indított, szaklapokban pedig hirdetéseket helyezett el „Tíz van babám!” szlogennel, és az  ügynökség négy üzleti partnerével, mint tíz pontot felmutató zsűritagokkal. A kreatívot a Pesti Portré házon belül készítette, a médiafoglalást a Berg Média intézte. A jubileumi évforduló alkalmából megújult az ügynökség weboldala is, ennek létrehozásában az Across Média működött közre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés