hirdetés
hirdetés
hirdetés

Önpromóval ünnepelt a Pesti Portré

Atl-kampánnyal, megújult weboldallal és az Ötkertben rendezett partival ünnepelte tizedik születésnapját a Pesti Portré Reklámműhely. A meghívott ügyfelek és partnerek lufit és brandelt pólót kaptak, és karikatúrát is rajzoltathattak magukról.

hirdetés

A téliesített, fedett udvarú Ötkertben ünnepelte tizedik születésnapját kedden a Pesti Portré Reklámműhely. A közel ötven vendéget málnaszörpös, koktélcseresznyés pezsgő és miniszendvicsek fogadták, és rengeteg, papírzacskóra kötött, narancsszínű, brandelt lufi. A papírzacskóban Pesti Portré feliratos, 10-es zsűrizős táblát ábrázoló pólók lapultak, a vendégek ajándékai. Bacskay Donát portrérajzoló egész este várta a bátrakat, akik karikatúrát akartak magukról rajzoltatni, később pedig befutott az ügynökség logójáról mintázott torta is. 

Bereczk Imola, a Printcity Nyomda tulajdonos-ügyvezetője és Klacsán Csaba, a Pesti Portré ügyfélkapcsolati vezetője
Bereczk Imola, a Printcity Nyomda tulajdonos-ügyvezetője és Klacsán Csaba, a Pesti Portré ügyfélkapcsolati vezetője (További képekért kattintson!)

Eljöttek a Pesti Portré ügyfelei, partnerei és barátai: a Posta Biztosító, a Ceglédi Termálfürdő, az Allsize Hungary, a Berg Média, a PTA Diamond, a Sun Team Stúdió, az Across Média, a TorTer e-Design, a People Team Alapítvány, a tokaji Moonvalley Wines, a Printcity Nyomda munkatársai, a Pesti Portré jelenlegi és egykori munkatársai, de voltak grafikusok, zeneszerző, tévés műsorvezető, fotós és író is az éjfélig tartó bulin. 

A születésnapot már korábban széles körben kommunikálta az ügynökség – a szakmának és a nagyközönségnek egyaránt. Budapest külvárosában óriásplakát-kampányt indított, szaklapokban pedig hirdetéseket helyezett el „Tíz van babám!” szlogennel, és az  ügynökség négy üzleti partnerével, mint tíz pontot felmutató zsűritagokkal. A kreatívot a Pesti Portré házon belül készítette, a médiafoglalást a Berg Média intézte. A jubileumi évforduló alkalmából megújult az ügynökség weboldala is, ennek létrehozásában az Across Média működött közre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A sokat gúnyolt, 100 millió fontos Get ready for Brexit után itt a következő reklám, ami arról szól, hogy minden remek lesz.

A Dove a rabszolgaság eltörlésének ünnepnapja előtt indított nyári kampányt.

Az Instán megosztott üzenetek lényege, hogy a sebességkorlátozásokat nem véletlenül hozzák meg a nyári karbantartások idején.

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés