hirdetés
hirdetés
hirdetés

Önnek mi jut eszébe a K & H Bankról?

Örüljünk, hogy a Jamiroquai-gyalázó, táncos reklámfolyamot eltűntette a K&H Bank. A Menő Manó viszont elég vacak lett. Román Balázs reklámkritikája.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

Egy ősi japán démon miatt egy fiatal nő mindenkire halált hoz - le is csap a sztorira az indiai filmúthenger. 

Beleznai Márk  Agapé című vizsgafilmjét meghívták a 73. Cannes-i Filmfesztivál Cinéfondation válogatásába

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
„Önnek mi jut eszébe a K & H Bankról?”

Az, hogy a vezérkara/reklámszakértői satöbbi akkora műveletlen bunkók, hogy azt sem tudják, hogy „and” ligatúra nincs, csak „et” ligatúra van (latin eredetű,
nem minden ered ám Amerikából, ahogy annak idején sem mindent nagy szovjet tudósok találtak fel), ezért „Ká end Há”-nak ejtik, mint valami bennszülött indián,
amikor bejött az első telepes és elhozta neki a nagy fehér kultúrát meg a tüzesvizet. Sajnálom, kedves bank, az életben nem fogok ilyen tanulatlan izéknél „bankolni”
:D
#
Nekem az jut róla eszembe, hogy a fikázáson túl hol a kreativitás ennek a szerencsétlennek az elemzéseiben?
Ha ezt az alapállást választjuk, tényleg, miért kellett felfedezni Amerikát egy olyan genovai szerencsétlennek, aki spanyol szponzorálással bírt csak elindulni? Ha meg
nem is tudott róla, minek?
Tánc: helyes volt, hatott, fatökűek kíméljenek jeligére - ami vele járt, ez van! Menő Manó: elvagyok vele, mint bankpartner, miért kéne a világot megváltani? Bank ez,
kérem, nem a Tóra.
#
Nekem a Menő Manó jut róla eszembe. Meg hogy hányszor jutott már eszembe a Menő Manó, mint első ötlet, amit általában kidob az ember. Elárulom, bármihez lehet Menő
Manó filmet csinálni, csináltak is már páran. Szal very very good idea (ha nincs jobb)

http://www.youtube.com/watch?v=unWEckBZRAk
http://www.youtube.com/watch?v=qsUd1Dwzl6U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LeLLhv-mhFc&feature=related
#
na azért lássuk be a Fabricius Gábortól ez is nagy teljesítmény. Igor nevű pincsimnek jobb ötletei vannak. Erthetetelen mivel fogja meg a Republic az ügyfeleket? Ötlettel
biztos nem. Nem fér a fejembe az sem, hogy a egyszerre két bank reklámját mi alapján csinálják ők? Ki sem merem mondani a választ.
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés