hirdetés
hirdetés
hirdetés

Önnek mi jut eszébe a K & H Bankról?

Örüljünk, hogy a Jamiroquai-gyalázó, táncos reklámfolyamot eltűntette a K&H Bank. A Menő Manó viszont elég vacak lett. Román Balázs reklámkritikája.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
„Önnek mi jut eszébe a K & H Bankról?”

Az, hogy a vezérkara/reklámszakértői satöbbi akkora műveletlen bunkók, hogy azt sem tudják, hogy „and” ligatúra nincs, csak „et” ligatúra van (latin eredetű,
nem minden ered ám Amerikából, ahogy annak idején sem mindent nagy szovjet tudósok találtak fel), ezért „Ká end Há”-nak ejtik, mint valami bennszülött indián,
amikor bejött az első telepes és elhozta neki a nagy fehér kultúrát meg a tüzesvizet. Sajnálom, kedves bank, az életben nem fogok ilyen tanulatlan izéknél „bankolni”
:D
#
Nekem az jut róla eszembe, hogy a fikázáson túl hol a kreativitás ennek a szerencsétlennek az elemzéseiben?
Ha ezt az alapállást választjuk, tényleg, miért kellett felfedezni Amerikát egy olyan genovai szerencsétlennek, aki spanyol szponzorálással bírt csak elindulni? Ha meg
nem is tudott róla, minek?
Tánc: helyes volt, hatott, fatökűek kíméljenek jeligére - ami vele járt, ez van! Menő Manó: elvagyok vele, mint bankpartner, miért kéne a világot megváltani? Bank ez,
kérem, nem a Tóra.
#
Nekem a Menő Manó jut róla eszembe. Meg hogy hányszor jutott már eszembe a Menő Manó, mint első ötlet, amit általában kidob az ember. Elárulom, bármihez lehet Menő
Manó filmet csinálni, csináltak is már páran. Szal very very good idea (ha nincs jobb)

http://www.youtube.com/watch?v=unWEckBZRAk
http://www.youtube.com/watch?v=qsUd1Dwzl6U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LeLLhv-mhFc&feature=related
#
na azért lássuk be a Fabricius Gábortól ez is nagy teljesítmény. Igor nevű pincsimnek jobb ötletei vannak. Erthetetelen mivel fogja meg a Republic az ügyfeleket? Ötlettel
biztos nem. Nem fér a fejembe az sem, hogy a egyszerre két bank reklámját mi alapján csinálják ők? Ki sem merem mondani a választ.
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés