Online sportfogadás: nem a vesztesek sportja

Az európai szerencsejátékkal foglalkozó cégek a European Lotteries-be tömörülve több, mint 20 millió euró támogatást adtak közcélok megvalósítására. Az illegális fogadóoldalakra ez egyáltalán nem jellemző. Magyarországon a Szerencsejáték Zrt. szervezhet kizárólag online fogadásokat, ám a helyzet ennél bonyolultabb.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Nagy Zsolt
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

A  Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Egy szülő nem állhat állandóan a gyerek háta mögött, hogy mit csinál a neten – de ugyanakkor jó lenne tudni, nem?

Egy brit fejlesztői csapat azon dolgozik, hogy planétánk minden szegletében elérhetővé tegye az ivóvizet.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!