hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online reklámfelület-közvetítő indult

Médiavásár néven új reklámfelület-közvetítő oldal indult. A tulajdonos Mediasales a kis- és középvállalkozásoknak szánja.
hirdetés

Elindult a Mediavásár, a Mediasales online reklámfelület-közvetítő rendszere‏. A felület egy olyan web alapú médiapiactér, amely segít eladni az értékesítésre váró médiafelületeket.

A MediaVásár teret biztosít a médiatulajdonosok és a kis-és középvállalatok kapcsolatának kialakításához, mely már régóta megoldásra váró feladat volt.

A megfelelő médium kiválasztását célzott keresés segíti. A találati szám célcsoportra, tartalomra, területire és megjelenési sűrűségre is szűkíthető. Az oldal mögött olyan szakemberekből álló csapat áll, akik támogatják a felhasználók piacszerzési törekvéseit, igény esetén tanácsadással segítenek ügyfeleiknek a megfelelő döntés meghozásában.

A tranzakció során a médium rögzíti az értékesítésre szánt felületet (napi-, heti- és kétheti lap, magazin, indoor, outdoor, web, rádió, tv, gerilla megoldások területén) Ekkor minden olyan tulajdonságot megad (méret/hossz, kreatív leadási paraméterek, határidők, stb.), amelyek alapján a vevő el tudja dönteni, hogy megfelel-e neki a felület. Az üzlet létrejötte után értékelhetik egymást a felek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés