hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online kommunikáció - sok a félreértés

A klasszikus reklám gyakran megerőszakolja az online reklámmegoldásokat - hangzott el az Internet Hungary egyik előadásán október 11-én.
hirdetés
„Totálisan félreértik manapság az internet adta lehetőségeket a hirdetők és a reklámügynökségek” - hangzott el Baráth Péter, a Publicis ügyvezetőigazgató-helyettese és Kádár Tamás, az ügynökség kreatívigazgatója Klikkelj rám című előadásán. A szakemberek szerint az online reklámok megjelenése az internet korai időszakában - a felület adta újfajta szabadság miatt - frissítőleg hatott az ATL-reklámokra. Mára viszont a folyamat megfordult: egyre gyakoribb, hogy az online felületeken is a televízióból ismert reklámszpotok futnak, vagyis egy „elavult technológia” jelenik meg az új felületen.

Baráth Péter ennek okát az online ügynökségek számának robbanásszerű növekedésében látja. Szerinte az új szegmensben hirtelen sok szakemberre lett szükség, akik reklámcégektől érkeztek, és sokuk nem tudott megszabadulni régi beidegződéseitől.

Az offline és az online reklámok összehasonlításakor Kádár Tamás elmondta: félreértés adódhat abból, hogy mást várnak el a két felületen futó hirdetésektől. Míg a klasszikus reklámoktól általában azt várják, hogy vicces, új, egyszerű, érthető, szórakoztató és informatív legyen, az internetes hirdetéseknél az a követelmény, hogy azok az integrált kampányok részei legyenek. Kádár Tamás szerint kreatív szempontból az online reklámoknak is ugyanazoknak az elvárásoknak kellene megfelelniük, mint a klasszikus hirdetéseknek, kiegészülve a személyre szóló reklám lehetőségével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés