hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online is böngészhető az Ügynökségi Népszámlálás eredménye

Több mint ezer kitöltésből derül ki, mik az átlagos fizetések, hányan fusiznak, hányan túlóráznak, és mik a legjellemzőbb problémák az ügynökségi oldalon.

hirdetés

Ugyanannyit keresnek a női és férfi alkalmazottak azonos tapasztalattal, azonos felelősségi szinten? Szoktak fusizni a ux-esek? A főnökök vagy a beosztottak túlóráznak? 300 nettó öt év tapasztalattal jó pénz, vagy ideje kopogtatni a főnöknél? Egy dohánymárka vagy egy kormányhirdetés a taszítóbb? Ki fog ebben a szakmában dolgozni öt év múlva?

Ilyen és még fontosabb kérdésekre kereste a választ az Ügynökségi Népszámlálás, amelyet a mitós Marosi Gergő és az acg-s Nagy László indítottak a Kreatív médiatámogatása mellett. Az eredményeket szép grafikonokon, a Mito adatelemzői és a Kreatív kommentárjaival közöljük magazinunk pénteken megjelent 2019/01-02 számában, ez az egyik lehetséges platform az elmélyedésre.

A menet több mint ezer kitöltéssel ért véget, és az eredményeket ábrázoló, a tanulságokat kommentáló grafikonok most elérhetők online, Data Studióban itt, ni.

Ha inkább papíron vennéd kézbe, a friss Kreatív magazinban is nyolc oldalt kaptak ezek a mondatok és ábrák, ott is lapozgathatót!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés