Online is böngészhető az Ügynökségi Népszámlálás eredménye
Több mint ezer kitöltésből derül ki, mik az átlagos fizetések, hányan fusiznak, hányan túlóráznak, és mik a legjellemzőbb problémák az ügynökségi oldalon.
Ugyanannyit keresnek a női és férfi alkalmazottak azonos tapasztalattal, azonos felelősségi szinten? Szoktak fusizni a ux-esek? A főnökök vagy a beosztottak túlóráznak? 300 nettó öt év tapasztalattal jó pénz, vagy ideje kopogtatni a főnöknél? Egy dohánymárka vagy egy kormányhirdetés a taszítóbb? Ki fog ebben a szakmában dolgozni öt év múlva?
Ilyen és még fontosabb kérdésekre kereste a választ az Ügynökségi Népszámlálás, amelyet a mitós Marosi Gergő és az acg-s Nagy László indítottak a Kreatív médiatámogatása mellett. Az eredményeket szép grafikonokon, a Mito adatelemzői és a Kreatív kommentárjaival közöljük magazinunk pénteken megjelent 2019/01-02 számában, ez az egyik lehetséges platform az elmélyedésre.
A menet több mint ezer kitöltéssel ért véget, és az eredményeket ábrázoló, a tanulságokat kommentáló grafikonok most elérhetők online, Data Studióban itt, ni.
Ha inkább papíron vennéd kézbe, a friss Kreatív magazinban is nyolc oldalt kaptak ezek a mondatok és ábrák, ott is lapozgathatót!