hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online férfimagazint indított a Player Media

Player.hu néven átfogó online férfimagazint indított a 2011 novemberében alakult Player Media.

hirdetés

Online férfimagazint indított a 2011 novemberében alakult Player Media. A Player.hu néven induló független, átfogó lifestyle férfimagazin tematikáját tekintve főként kultúra, párkapcsolat, divat, gasztronómia, utazás, tech, autó, sport, egészség és pénzügyek területéről kínál majd napi szinten magazinos tartalmat.

A Player célcsoportja ABC státuszú, 25-39 éves, fővárosi/nagyvárosi, dinamikus férfiak közép/felsőfokú végzettséggel, akik nyitottak az újdonságokra, tudatos fogyasztók és fontosnak érzik a személyes fejlődést az élet minden területén.

Az újonnan piacra lépő magazin főszerkesztője Kovács Balázs, az értékesítési és üzletfejlesztési feladatokat a Sanoma korábbi tranzakciós értékesítési vezetője, Donkó Péter látja el. Donkó elmondása szerint a Player Media ezzel a hiánypótló magazinnal a szinte teljesen üres online férfimagazin piacon szeretné letenni névjegyét. A távlati tervekben további, szintén férfiaknak szánt online termékekkel és offline eseményekkel tervezi felpezsdíteni a férfiak életét.

“Szakítunk a korábbi sztereotípiákkal, és a megváltozott társadalmi szerepkörök és kihívások mentén szólítjuk meg, látjuk el tanácsokkal és szórakoztatjuk a férfiakat. A mély témákat edutainment jellegű írások és kiemelkedően hangúlyos vizualitás teszi fogyaszthatóvá” - mondta el a főszerkesztő.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés