hirdetés
hirdetés
hirdetés

Onbox néven levelezőt indított a New Wave

Magyar fejlesztésű ingyenes levelezőrendszert indított a jegybankelnök Matolcsy György fia, Matolcsy Ádám által birtokolt New Wave Media Group - az Origo kiadója, az Evomedia új tulajdonosa - Onbox néven. Óriásfájlok küldésének a lehetőségét, titkosítást, reklámmentességet és magyar nyelvű ügyfélszolgálatot ígérnek. Állami pályázati pénz is van benne.

hirdetés

Az Onbox a New Wave közleménye szerint használja a már meglévő SMTP, IMAP, POP3, CalDAV és CardDAV protokollokat, de új technológiai funkciókat is nyújt, illetve kétlépcsős azonosítást alkalmazva védi a fiókokat, és felhő alapú megoldást alkalmaz.

A közlemény idézi Szima-Mármarosi Balázst, az Onbox termékmenedzserét, aki úgy véli, „a szolgáltatás méltó versenytársa lehet a nemzetközi óriásoknak, sőt bizonyos mértékben akár túl is lőhet rajtuk, főként, ha a levélben küldhető óriásfájlokat nézzük, amelyek itt akár 1GB-osak is lehetnek.”

A közlemény a végén csendesen megjegyzi, hogy a szolgáltatás „a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által kiírt, tudásintenzív és innovatív vállalatok, jelentős szellemi értékeket tartalmazó új, piacképes termékek, szolgáltatások és technológiák házon belüli fejlesztésére irányuló pályázatának” egyik nyertese. A terveket a New Wave Media Group fejlesztői csapata találta és dolgozta ki, és az üzemeltetés jövőbeni feladata is hozzájuk tartozik, ide értve a magyar nyelvű ügyfélszolgálatot, valamint a későbbi fejlesztéseket. A termék üzleti változatát várhatóan 2018 elejétől vezetik be a kis- és középvállalatok számára.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés