hirdetés
hirdetés
hirdetés

Önbizalomhiányt gyűr le új kampányával a Telenor

Termékbevezetéssel indul az új kommunikációs platform első kampánya, amin a Telenor az Artificial Grouppal dolgozott együtt. Bejelentő.

hirdetés

A kampány fő üzenete:

Hidd el, több van benned – a nagyszerű dolgok a magunkba vetett hittel kezdődnek.

Kreatívkoncepció:

„Közel három év telt el azóta, hogy a piacon nagyon egyedi és friss hangvételt ütöttünk meg. A fejlődés természetes velejárója a változás is, ezért most eljött az ideje a megújulásnak mind a márka hangvételben, mind pedig mondanivalójában” – meséli Dolezsai Gergely, a Telenor márka és marketing kommunikációs igazgatója. „Egy tudatos és összehangolt fejlesztési folyamat során olyan kommunikációs platformot kerestünk, ami tovább viszi az elmúlt évek értékeit: az őszinteséget és az emberközeliséget, de a korábbi platformnál még aktivizálóbb és inkluzívabb tud lenni a fogyasztók számára. Emellett fontos számunkra az is, hogy technológiai szolgáltatóként hitelesek tudjunk maradni az üzeneteinkkel. Hiszünk benne, hogy digitalizációval egy nagyon erős eszközt adhatunk az emberek kezébe, hiszen, ha meg tudjuk erősíteni őket az önbizalmukban, akkor valóban nagyszerű dolgokra lehetnek képesek.”

„Nagyon izgalmas és kanyargós folyamat volt ez megbízó és ügynökség között” – mondja a platform fejlesztéséről Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója. „A trendkutatások alatt jött elő az a nagyon érdekes jelenség, hogy mi magyarok mennyire önbizalomhiányos nemzet vagyunk: magunkról nehezen hisszük el, hogy megvan bennünk a képesség, a tehetség, az akarat vagy bármi ahhoz, hogy elérjük az álmainkat. A digitális technológia pedig pont ebben hozhat fordulópontot az életünkbe: millió tartalommal inspirál, a közösség és a kapcsolatok erejével támogat, és minden eddiginél szélesebbre tárhatja előttünk a lehetőségeket, amiben megtalálhatjuk magunkat.” 

 Kampánycél:

„Egy új kommunikációs platform bevezetésérére remek alkalom kínálkozott most, a Telenor portófiójában hero termékeknek számító Hiper tarifacsomagok mellé újonnan bevezetett szolgáltatások piacra bocsátásával” – teszi hozzá Bölöni Olga, a Telenor senior kampányvezetője. „A Hiper tarifák eddig is rendszeresen az üzeneteink középpontjában álltak, de mostantól többet nyújtanak majd a meglévő és az új ügyfelek számára. A Hiperesek mostantól még több, kifejezetten nekik szóló előnyöket élvezhetnek, legyen szó készülékekkel kapcsolatos ajánlatokról és extra szolgálatokról, vagy épp tarifakedvezményekről, emellett kiemelten kezeljük őket a telefonos ügyfélszolgálatunkon.

A megújult Hipert már az új platform szellemében mutatja be a Telenor, így az április 8-án induló kampányban az üzeneteket egy, a korábbi slice of life jelenetek helyett grandiózusabb képi világon és egy sokkal emocionálisabb hangvételen keresztül mondjuk el. A „Hipert” hosszú távon kívánjuk építeni, és azt az üzenetet erősítjük, hogy a Telenornál a Hiperesek mostantól többet kapnak, mint eddig.”

A reklám:

Alkotók listája

Megbízó: Telenor
Chief Commercial Officer: Mohamed ElSayad
Brand and Marketing Communication Director: Dolezsai Gergely
Head of Brand and Marketing Communication: Cséky Tímea
Senior Marketing Communication Manager: Bölöni Olga
Marketing Communication Manager: Mitter Szabina, Vida Krisztina
Trade Marketing Manager: Heitz Vivien, Vass Noémi
Content Marketing and Social Media Group Manager: Verik Orsolya
Senior Content Creative Expert: Dányi Krisztina
PR Communications Expert: Zsadon Sára
Marketing and Media Reporting Senior Consultant: Nemes Rita

Creative agency: Artificial Group
Head of Creative Management: Haberland Attila
Creative Director: Horváth Gergő
Creative crew: Gróf, Kovács Nóra Judit, Trencsényi Dániel, Ibos Csaba
Account Director: Kaszta Imola
Senior Account Manager: Barta Lilla
Junior Account Manger: Maly Dorottya
Head of Production: Englert Zsófi
Senior Production Manager: Grabo
Digital Account Director: Donka Lili
Digital Communication Expert: Jalsek Balázs

Production house: 235
Director: Kostil Luka
Producer: Juhász Péter, Rubesch Dávid
Felvételvezető: Fehér Bence, Babócsai Borka
Gyártásvezető: Rubesch Dávid
Operatőr: Pohárnok Gergely
Látványtervező: Pataki Tomi
Zeneszerző: Balázs Ádám

Médiaügynökség: PHD
Business Director: Kovács Dóra
Account Director: Mihálszki Zsuzsanna
Digital Account Director: Kemenczés Péter
Account Manager: Szabó Krisztina 

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A német McDonald's füstgéppel turbózta fel kültéri hirdetését.

A rövidfilmszemlét május 27. és június 2. között rendezik meg a Toldi moziban és további szabadtéri helyszíneken. 27 nemzetközi filmet vetítenek majd.

Először neveztek ki nőt az 1851-ben alapított hírügynökség élére, Alessandra Galloni érkezik a januárban lemondott Stephen J. Adler helyére.

Szerencsére van megoldása is. Termékbevezető kampánybejelentő a Veet Mentől.

Az új frekvencia nagyobb vételkörzetet és jobb minőséget biztosít a rádiónak.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés