hirdetés
hirdetés
hirdetés

OMG - a Vodafone-tól igazolt sportgurut

Az Omnicom Media Group (OMG) sportmarketing-igazgatói székébe ül át David Pinnington, aki a Vodafone-nál hasonló pozícióban dolgozott, és többek között a Bajnokok Ligájához és a McLaren Mercedeshez kötötte a brit mobilszolgáltató nevét. A kinevezés is jelzi, hogy emelkedik a sportszponzoráció súlya a médiaköltéseken belül.
hirdetés
Az OMG adatai szerint a sportszponzoráció már hét százalékot tesz ki a globális médiaköltésben. Andrew Lord, a csoport Fuse nevű sportmarketing-cégének vezetője szerint egyértelmű, hogy a prémium sportokhoz kapcsolódó támogatások ma már önálló, teljes értékű médiacsatornának számítanak.

David Pillington – a Vodafone-nál töltött hat év alatt – a médiahasználat és a szponzoráció összehangolásáért felelős igazgatóként dolgozott, és egyebek között a Bajnokok Ligájával, David Beckhammel, a Manchester Uniteddel, illetve a Ferrari, majd a McLaren Mercedes Forma 1-es csapataival hozott tető alá megállapodásokat.

Az OMG-hez tartoznak egyebek mellett az OMD és a PHD médiaügynökségek – a csoport közleménye szerint az új vezető kinevezése mindkét céget erősíti a jövőben.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés