hirdetés
hirdetés
hirdetés

OMD – születésnap jókor, jó helyen

Csokoládé szökőkúttal, sushi bárral és tűzzsonglőrökkel ünnepelte tegnap tizedik születésnapját az OMD. Tudósítás a Kiscelli múzeumból – képgalériával.
hirdetés

„Jókor, jó helyen” – hirdették tegnap este a Kiscelli múzeumban az Optimum Media Direction (OMD) tízéves születésnapi kampányának részeként tervezett kreatívok. A plakátokon, LCD-kijelzőkön és ledfalakon visszaköszönő mézeskalács házikók és vámpírkastélyok között azért persze volt minden, ami a meghívott vendégseregnek ínyére lehet: fondue csokoládé szökőkúttal, vitaminsziget, sushi bár, koktélbár és szivarsarok a múzeum udvarán, no meg a kihagyhatatlan, bőséges terülj-terülj asztalkám – hatalmas vásznon főcímként futó étlappal.

Fotó: Hörnyéki András
Fotó: Hörnyéki András
A nagyszabású születésnapi party valóban jókor volt – a szeptember eleje tökéletes időzítés: a szabadságról hazatértek az ügyfelek, de az időjárás még kellemes nyári estét idéz – és valóban jó helyen: a rendezvényszervező Confhotel ügyesen kihasználta a mostanában újra felfedezett Kiscelli múzeum minden szegletét. Még abban is mázlija volt az OMD-nek, hogy a templomtérben éppen kiállító Hencze Tamás festményei tökéletesen illettek az ügynökség színeihez, logójához.

A szervezők a műsort nyitó, ügyetlenkedő tűzzsonglőröket mindamellett kihagyhatták, vagy legalábbis rövidebbre foghatták volna – mentségükre szóljon viszont, hogy az OMD-t és a PHD médiaügynökségeket összefogó OMG cégvezetője, Jonathan Cooper azzal a jó hírrel kezdte beszédét, hogy „a tűzzsonglőrök nem jönnek vissza”. A humorról aztán gondoskodott azzal is, hogy szövegét erős akcentussal magyarul is felolvasta, és a poénkodást folytatta Barry Cupples is, aki tíz éve levezényelte a DDB és a BBDO médiaosztályainak egyesüléséből létrejövő cég alapítását.

Mező László, az OMD ügyvezető igazgatója beszédében a tíz évvel ezelőtti Magyarországot hasonlította össze a maival – számokkal szemléltetve a piac alakulását. A Vodafone-nal folyó tendertárgyalásaikat figyelembe véve bizonyára nem mellékesen említette meg azt is, hogy „akkor még »csak« a Pannon és Westel volt, ma viszont már a Vodafone a piacvezető a mobilinternetben”. A beszédeket a színpad feletti óriásképernyőn az RTL Klub tévés sztármagazinjának, a Reflektornak a speciális különkiadása követte az R-Time jóvoltából, amiben Détár Enikő a cég munkatársait mutatta be a műsorhoz illően – bulvárosan, magánéletükben –, megnevettetve a kollegákat. A konkurens Tv2 pedig élesben leadott hirdetésekben üdvözölte az OMD-t.

A bulit táncos-zenés előadás zárta, és persze az elmaradhatatlan ajándékok – az ásványvizet, chipset és szagtalan dezodort talán azonban mellőzni kellett volna: valahogy nem passzolt a színvonalas partyhoz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés