hirdetés
hirdetés
hirdetés

OMD – születésnap jókor, jó helyen

Csokoládé szökőkúttal, sushi bárral és tűzzsonglőrökkel ünnepelte tegnap tizedik születésnapját az OMD. Tudósítás a Kiscelli múzeumból – képgalériával.
hirdetés

„Jókor, jó helyen” – hirdették tegnap este a Kiscelli múzeumban az Optimum Media Direction (OMD) tízéves születésnapi kampányának részeként tervezett kreatívok. A plakátokon, LCD-kijelzőkön és ledfalakon visszaköszönő mézeskalács házikók és vámpírkastélyok között azért persze volt minden, ami a meghívott vendégseregnek ínyére lehet: fondue csokoládé szökőkúttal, vitaminsziget, sushi bár, koktélbár és szivarsarok a múzeum udvarán, no meg a kihagyhatatlan, bőséges terülj-terülj asztalkám – hatalmas vásznon főcímként futó étlappal.

Fotó: Hörnyéki András
Fotó: Hörnyéki András
A nagyszabású születésnapi party valóban jókor volt – a szeptember eleje tökéletes időzítés: a szabadságról hazatértek az ügyfelek, de az időjárás még kellemes nyári estét idéz – és valóban jó helyen: a rendezvényszervező Confhotel ügyesen kihasználta a mostanában újra felfedezett Kiscelli múzeum minden szegletét. Még abban is mázlija volt az OMD-nek, hogy a templomtérben éppen kiállító Hencze Tamás festményei tökéletesen illettek az ügynökség színeihez, logójához.

A szervezők a műsort nyitó, ügyetlenkedő tűzzsonglőröket mindamellett kihagyhatták, vagy legalábbis rövidebbre foghatták volna – mentségükre szóljon viszont, hogy az OMD-t és a PHD médiaügynökségeket összefogó OMG cégvezetője, Jonathan Cooper azzal a jó hírrel kezdte beszédét, hogy „a tűzzsonglőrök nem jönnek vissza”. A humorról aztán gondoskodott azzal is, hogy szövegét erős akcentussal magyarul is felolvasta, és a poénkodást folytatta Barry Cupples is, aki tíz éve levezényelte a DDB és a BBDO médiaosztályainak egyesüléséből létrejövő cég alapítását.

Mező László, az OMD ügyvezető igazgatója beszédében a tíz évvel ezelőtti Magyarországot hasonlította össze a maival – számokkal szemléltetve a piac alakulását. A Vodafone-nal folyó tendertárgyalásaikat figyelembe véve bizonyára nem mellékesen említette meg azt is, hogy „akkor még »csak« a Pannon és Westel volt, ma viszont már a Vodafone a piacvezető a mobilinternetben”. A beszédeket a színpad feletti óriásképernyőn az RTL Klub tévés sztármagazinjának, a Reflektornak a speciális különkiadása követte az R-Time jóvoltából, amiben Détár Enikő a cég munkatársait mutatta be a műsorhoz illően – bulvárosan, magánéletükben –, megnevettetve a kollegákat. A konkurens Tv2 pedig élesben leadott hirdetésekben üdvözölte az OMD-t.

A bulit táncos-zenés előadás zárta, és persze az elmaradhatatlan ajándékok – az ásványvizet, chipset és szagtalan dezodort talán azonban mellőzni kellett volna: valahogy nem passzolt a színvonalas partyhoz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés