hirdetés
hirdetés
hirdetés

OMD – születésnap jókor, jó helyen

Csokoládé szökőkúttal, sushi bárral és tűzzsonglőrökkel ünnepelte tegnap tizedik születésnapját az OMD. Tudósítás a Kiscelli múzeumból – képgalériával.
hirdetés

„Jókor, jó helyen” – hirdették tegnap este a Kiscelli múzeumban az Optimum Media Direction (OMD) tízéves születésnapi kampányának részeként tervezett kreatívok. A plakátokon, LCD-kijelzőkön és ledfalakon visszaköszönő mézeskalács házikók és vámpírkastélyok között azért persze volt minden, ami a meghívott vendégseregnek ínyére lehet: fondue csokoládé szökőkúttal, vitaminsziget, sushi bár, koktélbár és szivarsarok a múzeum udvarán, no meg a kihagyhatatlan, bőséges terülj-terülj asztalkám – hatalmas vásznon főcímként futó étlappal.

Fotó: Hörnyéki András
Fotó: Hörnyéki András
A nagyszabású születésnapi party valóban jókor volt – a szeptember eleje tökéletes időzítés: a szabadságról hazatértek az ügyfelek, de az időjárás még kellemes nyári estét idéz – és valóban jó helyen: a rendezvényszervező Confhotel ügyesen kihasználta a mostanában újra felfedezett Kiscelli múzeum minden szegletét. Még abban is mázlija volt az OMD-nek, hogy a templomtérben éppen kiállító Hencze Tamás festményei tökéletesen illettek az ügynökség színeihez, logójához.

A szervezők a műsort nyitó, ügyetlenkedő tűzzsonglőröket mindamellett kihagyhatták, vagy legalábbis rövidebbre foghatták volna – mentségükre szóljon viszont, hogy az OMD-t és a PHD médiaügynökségeket összefogó OMG cégvezetője, Jonathan Cooper azzal a jó hírrel kezdte beszédét, hogy „a tűzzsonglőrök nem jönnek vissza”. A humorról aztán gondoskodott azzal is, hogy szövegét erős akcentussal magyarul is felolvasta, és a poénkodást folytatta Barry Cupples is, aki tíz éve levezényelte a DDB és a BBDO médiaosztályainak egyesüléséből létrejövő cég alapítását.

Mező László, az OMD ügyvezető igazgatója beszédében a tíz évvel ezelőtti Magyarországot hasonlította össze a maival – számokkal szemléltetve a piac alakulását. A Vodafone-nal folyó tendertárgyalásaikat figyelembe véve bizonyára nem mellékesen említette meg azt is, hogy „akkor még »csak« a Pannon és Westel volt, ma viszont már a Vodafone a piacvezető a mobilinternetben”. A beszédeket a színpad feletti óriásképernyőn az RTL Klub tévés sztármagazinjának, a Reflektornak a speciális különkiadása követte az R-Time jóvoltából, amiben Détár Enikő a cég munkatársait mutatta be a műsorhoz illően – bulvárosan, magánéletükben –, megnevettetve a kollegákat. A konkurens Tv2 pedig élesben leadott hirdetésekben üdvözölte az OMD-t.

A bulit táncos-zenés előadás zárta, és persze az elmaradhatatlan ajándékok – az ásványvizet, chipset és szagtalan dezodort talán azonban mellőzni kellett volna: valahogy nem passzolt a színvonalas partyhoz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés