hirdetés

Olyan útlevelet kapsz, amivel mindenhol megnyílik az ajtó

Azon a szinten, ahol a New York Times, a Time vagy a Wall Street Journal bíz meg fotózással, már szabad kezet kapsz, és saját víziót várnak a megadott témához – vallja a New Yorkban élő, sztárportréival világhírűvé vált Hapák Péter, és a Budapesten élő, főként régiós témákat feldolgozó Stiller Ákos. A portrékészítés legnagyobb kihívásáról, a karrierhez szükséges áldozatokról, és a reklámvilág hibáiról is beszélgettünk a két nemzetközileg is ismert fotóssal. A Kreatív májusi lapszámában megjelent cikkből közlünk részletet.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Facebookon közölte a gyászhírt a tévétársaság.

A Sir David Attenborough által is támogatott Lion’s Share alap azt mondja: ha állatokkal adod el a termékeidet, tegyél is a környezetükért.

Erős szövegíró AI-ról ír az Adweek, nagyon viszont még nem kell félni.

Startupok jelentkezését várják, június 20-ig. A feladat: megoldani a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokat.

Változások zajlanak a Századvég körül – írja a 444. A működés átszervezésével a vezetést is átalakítják.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!