hirdetés
hirdetés
hirdetés

Olyan nincs, hogy valami nem fintech!

Már nem forradalom van, a digitális pénzügyek, a blockchain és a chatrobotok már mindennapjaink részévé váltak. De mi jöhet még, mik azok a területek, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak? November 13-án jön a Fintechradar 3.0 konferencia a Kreatív társszervezésében. (X)

hirdetés

Míg néhány évvel ezelőtt mindenki a fintechforradalomban rejlő lehetőségekről beszélt, addig ma már arról, hogyan valósult ez meg a gyakorlatban, hogyan vált mindennapjaink részévé.

A Kreatív magazin és a FinTechRadar közös konferenciáján bankok, startupok és vállalatok osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

A november 13-i konferenciánk négy téma köré épül:

  • Future Bank: Hosszú idő után változnak a bankok is. Pénzintézetek kerülnek ki startupversenyek nyertesei közül, régi cégek kezdenek fejvesztési modernizálási programokba. A jó megoldásokról beszélünk.
  • Insurtech: A biztosító már nem egy iroda, ahová bemegyünk papírokat aláírni. Nem is egy aktatáskás ember, aki végre kijön megnézni a beázott plafont. A hatalmas sebességgel fejlődő insurtechnek hála a biztosító egy app, egy csevegőrobot, egy email, és a kárt megtérítő, lehetőleg azonnal megérkező pénz.
  • Ecommerce: A fintech egyik motorja a gyors és biztonságos fizetési lehetőség biztosítása az interneten. Ehhez pedig az kell, hogy jó boltokból rendelhessünk változatos árukat. Labdába rúghatnak-e a hazai játékosok az Amazon, az Alza és az eMag mellett?
  • Smart Technologies: Okosvárosok, mesterséges intelligencia és partner - az ember. Ember-gép hibridekké válunk, ahogy Kaszparov sakk-nagymester is jósolta vagy csak hátradőlünk, és nézzük a helyettünk dolgozó gépeket?

És persze a szokásos betűleves sem maradhat el a GDPR-rel, PSD2-vel vagy épp MDES-sel és API-kkal.

A FintechRadar 3.0 konferencia részletes programját itt nézheted meg!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés