hirdetés
hirdetés
hirdetés

Olyan nincs, hogy valami nem fintech!

Már nem forradalom van, a digitális pénzügyek, a blockchain és a chatrobotok már mindennapjaink részévé váltak. De mi jöhet még, mik azok a területek, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak? November 13-án jön a Fintechradar 3.0 konferencia a Kreatív társszervezésében. (X)

hirdetés

Míg néhány évvel ezelőtt mindenki a fintechforradalomban rejlő lehetőségekről beszélt, addig ma már arról, hogyan valósult ez meg a gyakorlatban, hogyan vált mindennapjaink részévé.

A Kreatív magazin és a FinTechRadar közös konferenciáján bankok, startupok és vállalatok osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

A november 13-i konferenciánk négy téma köré épül:

  • Future Bank: Hosszú idő után változnak a bankok is. Pénzintézetek kerülnek ki startupversenyek nyertesei közül, régi cégek kezdenek fejvesztési modernizálási programokba. A jó megoldásokról beszélünk.
  • Insurtech: A biztosító már nem egy iroda, ahová bemegyünk papírokat aláírni. Nem is egy aktatáskás ember, aki végre kijön megnézni a beázott plafont. A hatalmas sebességgel fejlődő insurtechnek hála a biztosító egy app, egy csevegőrobot, egy email, és a kárt megtérítő, lehetőleg azonnal megérkező pénz.
  • Ecommerce: A fintech egyik motorja a gyors és biztonságos fizetési lehetőség biztosítása az interneten. Ehhez pedig az kell, hogy jó boltokból rendelhessünk változatos árukat. Labdába rúghatnak-e a hazai játékosok az Amazon, az Alza és az eMag mellett?
  • Smart Technologies: Okosvárosok, mesterséges intelligencia és partner - az ember. Ember-gép hibridekké válunk, ahogy Kaszparov sakk-nagymester is jósolta vagy csak hátradőlünk, és nézzük a helyettünk dolgozó gépeket?

És persze a szokásos betűleves sem maradhat el a GDPR-rel, PSD2-vel vagy épp MDES-sel és API-kkal.

A FintechRadar 3.0 konferencia részletes programját itt nézheted meg!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés