hirdetés
hirdetés
hirdetés

Olvass jobbat! – kéri a Wall Street Journal

A Wall Street Journal kampányt indított, amelyben azt kéri mindenkitől: „olvasson jobban/jobbat" (Read better), ezzel párhuzamosan pedig három napig szünetelteti az oldalon a fizetőkaput, hogy mindenki meggyőződhessen arról, érdemes áldozni a WSJ által képviselt újságírásra. A kampány november 4-én indult, míg a Wsj.com-on látható tartalmakat november 9-11. között lehet korlátlanul olvasni.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Adweek.com)
hirdetés

Egy friss kutatásban a megkérdezettek 38%-a tárgyalná újra az otthoni munkavégzés feltételeit, 37% pedig továbbra is legalább heti egyszer otthonról dolgozna.

Az üzleti újraélesztés nevében a Ringier Axel Springer elsősorban a kkv-k és partnereik számára dolgozott ki együttműködési programot.

A koronavírus egyik következményeként sok ismert sportoló költözött át Youtube-ra vagy Instagramra, hogy a kiéhezett rajongókkal továbbra is kapcsolódni tudjon. És hogy pénzt keressen.

A két Youtube-portfólió összesített elérése így eléri a 2,5 millió felhasználót.

A nemzetközi 2020 Solidarity nevű kampány május 20. és július 1. között tart, itthonról a Trafó Galériát és az FKSE-t lehet támogatni. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Telekom szerint most érdemes csak igazán a senior nyaralásnagykövetekre hallgatni. A kampánybejelentőt közöljük.

Az Egy bogár élete óta hagyomány a stúdiónál, hogy az aktuális filmben már megvillantanak valamit a még csak készülő animációból. Jonas Rivera most egy videóban mesélte végig a pixaros hagyomány legjobb pillanatain.

A cég kkv-ügyfelei bekerülhetnek a Telekom online és tévés kampányába is.

Ezért a csomagoláson és a tasakban ebben a hónapban szürke színűek a drazsék.

Az elmúlt és a mostani hetek már a visszarendeződésen való gondolkozás jegyében teltek/telnek. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani.

Május 26-án 15 órától a karanténból kifelé tartó Magyarországon bevethető marketingstratégiákról és -kommunikációról beszélgetünk az Extreme Digital, a Wizz Air, a Művészetek Palotája, a Vylyan Pincészet, a CIB Bank, a Szállás.hu és a Café Communications szakembereivel.

Tippek, amivel a HR időt, pénzt spórol és/vagy lojalitást nyer! Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés