hirdetés
hirdetés
hirdetés

Olvass jobbat! – kéri a Wall Street Journal

A Wall Street Journal kampányt indított, amelyben azt kéri mindenkitől: „olvasson jobban/jobbat" (Read better), ezzel párhuzamosan pedig három napig szünetelteti az oldalon a fizetőkaput, hogy mindenki meggyőződhessen arról, érdemes áldozni a WSJ által képviselt újságírásra. A kampány november 4-én indult, míg a Wsj.com-on látható tartalmakat november 9-11. között lehet korlátlanul olvasni.

hirdetés

 A WSJ utoljára 2017-ben indított kampányt, akkor a plakátokon keményen dolgozó nőket lehetett látni, a szlogen pedig Read Ambitiously volt. 2015-ben pedig ismert/híres emberekkel futott a Make Time kampány, amelyben például Martin Sorrell és Will.i.am mutatta be, hogy bizony van ideje olvasni a Journalt.

A mostani kampányban a narrátor felszólítja az olvasót: nézzen a hashtagek, a kattintásvadász cikkek, a bulvárpletykák, a közösségi média, a group chatek, a dezinformáció, a trollhadsereg és a dühös kommentek mögé, „olvasson az algoritmusok mögé", mivel „senki sem csinált nagyot, miközben kicsit olvasott". A film végén egy nő látható, aki a város utcáin olvassa az újságot, majd amikor a gyalogos étkelőhöz ér, hóna alá csapja a magazint, körülnéz, majd átmegy a zebrán. Elegáns utalás az agyatlanul mobilozó zombikra, akik úgy üttetik el magukat az autóval, hogy közben fel sem néznek telefonjuk képernyőjéről.

A kampányt a The&Partnership készítette, a végeredmény az Adweek szerint egy évig készült. A 30 és 90 másodperces vágatok helyi és kábelcsatornákon fog futni, mint a CNN vagy az NBC, illetve több nagyvárosban óriásplakátok és citylightok is kísérik a kampányt, illetve természetesen online felületeken is láthatók lesznek a digitális plakátok.

További képekért kattintson!

A WSJ-nek jelenleg 2,6 millió print és digitális előfizetője van, a lap ezen a számon szeretne javítani. Az ügynökség vezetője, Agnes Fischer szerint a reklám célja nem is annyira a politikai felhangok kommentálása volt, sokkal inkább a dezinformáció elleni fellépés.

Forrás: Adweek

(forrás: Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés