hirdetés
hirdetés
hirdetés

Olcsóbb lesz a Netflixnél a Disney streaming felülete

2019 végén indítanák el a platformot, ahol a készülő Star Wars-sorozat is debütálhat.

hirdetés

A Disney még tavaly lengette be, hogy beszáll a nagy streaming-piacra a Netflix, az Amazon és az HBO mellé. Bob Iger, a Disney vezérigazgatója szerdán a nyilvánosság előtt beszélt konkrétabban az új, egyelőre még név nélküli platformról, amely tervei szerint 2019 végén indul el.

Iger szerint nem akarnak túl nagyot vállalni a kezdéskor, és egyelőre a nagy rivális Netflixhez képest szerényebb katalógussal, így olcsóbb előfizetési díjjal indítják el a szolgáltatást. Azonban az már biztos, hogy a 2019-ben bemutatandó Marvel-filmek (például a Captain Marvel márciusban vagy a Bosszúállók lezáró része is) is már nem a Netflixre hanem az új felületre kerülnek majd fel.

Fotó: 123rf.com
Fotó: 123rf.com

A Star Wars-rajongóknak fontos hír lehet, hogy egyelőre Iger szerint a már bemutatott SW-mozik maradnak a helyükön a Turnernél (Magyarországon az HBO GO-n érhetőek el a filmek), de megpróbálják azok jogait is megszerezni. A 2019 után elkészülő Star Wars-mozik viszont már a Disney streaming platformjára kerülnek fel, mint ahogy Jon Favreau tízrészes, élőszereplős Star Wars-sorozata (amely A Jedi Visszatér és Az ébredő Erő közötti időszakban játszódik) is itt debütál jövőre. 

Az új felületben azért is óriási a potenciál, mert a Disney a hatalmas, 71 milliárd dolláros Fox-csomag megvásárlásával nem csak a Fox Searchlight mozifilmjeinek (csak az elmúlt 18 évben kb. 300 film, köztük például A víz érintése vagy a Három óriásplakát) jogaihoz jut hozzá, de 60 százalékos részesedést szerez a másik streaming platformban, a Huluban is.

Bob Iger szerint a jelenleginél nagyobb költségvetéssel ösztönöznék a saját tartalmak előállítására a Fox-üzlettel a Disney-birodalom részévé váló, a sorozatiparban kiemelkedő minőséget produkáló FX-et és a saját gyártás terén szintén erősődő National Geographic-et is.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés