hirdetés
hirdetés
hirdetés

Okostéglák a Porotherm kampányában

A Wienerberger az év elején meghívásos, kétfordulós tenderen a Spice Communicationt választotta lead ügynökségének. A Spice a Porotherm és a Tondach márkákon is dolgozik.

hirdetés

A Wienerberger és a Spice közös munkájának első darabja a Porotherm integrált kampánya. Az ügynökség közleménye szerint a kreatívkoncepciójuk célja, hogy megmutassák: a ház lelke a fal, benne a Porotherm „okostégláival”, amelyek különleges hőszigetelő képességgel rendelkeznek. A kampány „Az otthon melege” címet kapta.

Nemrégiben pedig elindult a Tondach kampánya is, ez print és online felületeken fut, a tetőcserepeket népszerűsíti.

 

Alkotók

Megbízó: Wienerberger Zrt.

Ügyvezető igazgató: Potos János

Marketingvezető: Nagy Zsolt

Brand manager: Takács Eszter

Digital Marketing Specialist: Varga Márton

Reklámügynökség: Spice Communication

Kreatívigazgató: Herpay Kazi

Art director: Tulok Lívia

Szövegíró: Dávid János

Account: Kovács Emese

Médiaügynökség: PanMedia

Médiatervező: Bozi Hajnalka

Produkciós cég: THE LAB 3

Producer: Simon Dániel

Rendező-operatőr: Vermes Iván

Gyártásvezető: Környei Mihály

Látványtervező: Pater Sparrow

Vágó: Várfoki Zoulu

Colorist: Várfoki Zoulu

VFX: Studio Lamb

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés