hirdetés
hirdetés
hirdetés

Okosplázát hirdet az Umbrella kisfilmje

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

hirdetés

Imázsfilm készült a Futureal-csoport új bevásárlóközpontjának, a dél-budai Etele Plazának. A befektetőket és látogatókat célzó kisfilmet az Umbrella Collective készítette.

A közlemény Budapest első okosplázájának nevezi at Etele téren megnyíló, 55 ezer négyzetméteres bevásárló- és szabadidőközpontot, amelyet a Paulinyi - Reith & Partners tervezett, és amely Buda legnagyobb plázája lesz. Mobilakalmazást is fejlesztenek hozzá, ami segít majd eligazodni a vásárlónak, innen az okospláza elnevezés. Az új plázának november elején tették le az alapkövét.

Lent a film kreatív koncepciója olvasható, utána látható a film maga a plázára vonatkozó információkkal és adatokkal, illetve az alkotók listája.

A film elkészítése során elsődleges szempont volt, hogy a legfontosabb információkat és adatokat közérthető és látványos módon adják át a nézőnek az Umbrella szakemberi, ugyanakkor szemléltessék a pláza magas minőségű 3D látványterveit. Az alkotás motion graphics világában számítógépes animációk és modellek segítségével keltették a mozgás látszatát. A látványterveket markáns tipográfiai megoldásokkal, absztrakt 3D-s terekkel és élő szereplős színészi játékkal ötvözték. Az egyes fejezeteket (Location - Helyszín, Facts - Tények, Catchment - Vonzáskörzet, Green Solutions – Zöld megoldások) egy-egy iniciálé választja el egymástól, melyek a fehér, makettszerű terekben vizuálisan figyelemfelkeltően tagolják az egyes részeket. A néhány perces videót a betűkben és azok körül feltűnő valódi emberek és tárgyak töltik meg élettel, amelyek nem csupán jelen vannak, de reflektálnak is az adott téma emberi, hétköznapi aspektusaira.

Alkotók listája

Megbízói oldal
Megbízó: Futureal-csoport
Marketingigazgató, kommunikációs vezető: Szili Tímea 
Arculati igazgató: Szentmiklósy Attila

Ügynökség
Reklámügynökség neve: Umbrella Collective
Kreatív igazgató: Jedlicska Márton
Rendező: Galán Géza
Társrendező: Bátory Péter
Art director: Bátory Péter
Account manager: Gáti Fruzsina
Post Producer: Roszik Gergő, Marton Marcell
Producer: Lotfi Peiman
D.O.P.: Vass Gergely
VFX: Shahab Hosseini
3D artist: Battore Haraszti
Motion design: Kajcsa Dániel
Vágó: Roszik Gergő
Colorist: Gaál Lacó
Hangmérnök: Szabó Tamás
Casting: Tönkő Szandra

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés