Ökosikk: GLAMOUR Gardróbfrissítés

Minden magára adó cég fontosnak tartja a környezetvédelmet, és ezt a célt valamilyen módon a zászlajára is tűzi. A GLAMOUR a magyarországi megjelenése óta támogatja a zöld kezdeményezéseket, rengeteg cikk jelent meg a témában és folyamatosan jelöljük a bio és öko termékeket a lapban. A te céged még nem csinált semmilyen környezetvédő programot? Vajon milyen lesz a jövőtök?

A jövőnk kulcsa: a fiatal nők gondolkodása

Idén Az év hősnője trófeát a GLAMOUR Women of the Year-en Kaufer Virágnak adtuk, aki a Greenpeace képviseletében vette át az egyetlen nem interaktívan, hanem a szerkesztőink által eldöntött díjat. Virág kihangsúlyozta a beszédében, hogy a nőkön rengeteg dolog múlik, és persze ugyanilyen sokat tehetnek a jövőnkért a vállalatok vezetői, a befolyásos döntéshozók is, és minden egyes ember, minden egyes döntésével csökkentheti, kecsesebbé teheti saját ökolábnyomát. Éppen ezért mozgósítjuk az olvasóinkat, a fiatal nőket, mert hiszünk abban, hogy a jövőnk a nők kezében van. Ők befolyásolják leginkább a gyerekeket, a családot, az ő döntéseik,- mondjuk az, hogy szelektíven gyűjtik a szemetet, hogy a régi dolgoknak gazdát keresnek inkább, ha még használhatóak, ahelyett, hogy kidobnák őket- mind-mind megváltoztathatják, jó irányba fordíthatják a világ jelenlegi irányát.

Újra jön a GLAMOUR Gardróbfrissítés!

Ökotudatos akciók keretében most megszabadulhatsz a már nem viselt, de másoknak még vonzó ruháidtól, kiegészítőidtől, és azon szerencsések egyike lehetsz, akik egyenként 100 000 forintot nyernek (készpénzutalvány formájában)! A divatszerkesztőink kiválasztják majd a beküldött zsákok közül A legstílusosabb streetstyle darabot, a legizgalmasabb sportos ruhát és a legmenőbb partiruhát, melyeknek beküldői nyerhetik meg fejenként az impozáns összeget. A pink ruhagyűjtő zsákot a GLAMOUR magazin májusi számában találod. Gyűjtsd össze ebbe a megunt ruháidat, vágd ki a magazin 40. oldalán található nevezési lapot és mellékeld a csomaghoz, amit ingyenesen eljuttathatsz hozzánk a Foxpost szolgáltatásával.

Vásárolj és jótékonykodj!

Május 19-én, 20-án és 21-én keresd a GLAMOUR Popup üzletét a WestEnd City Center Millennium udvarán! Csütörtökön és pénteken 12-től 20 óráig, szombaton pedig 10-től 20 óráig várunk a divatszerkesztőink által rendbe rakott ruhákkal, amiket kimosunk és a Lenor Unstoppables illatgyöngyökkel illatosítunk. Erre az újdonságra egyébként azonnali kedvezményt kapsz a magazinban található kuponnal a Rossmann üzleteiben.

Ha az is fontos számodra, hogy a ruhacsereberén felajánlott darabjaid és az ott szerzett kincseid hosszan tartóan illatozzanak, használd a Lenor Unstoppables illatgyöngyöket, amelyeket a mosógép dobjába kell adagolni, még a mosás elején, hogy a ruháid száradáskor, sőt viseléskor is egyre illatosabbak legyenek. A különleges illatgyöngyök fokozatosan, akár 12 héten át tartó tárolásig is kirobbanóan frissen tartják a ruháidat.

Attól függően pedig, hogy mennyi illatgyöngyöt adagolsz a ruháidhoz, az illat intenzitását is befolyásolhatod. Hát nem fantasztikus! Szerezd be jelképes összegért a számodra izgalmas darabokat a ruhacsereberén, melynek bevételét az olimpia évében a paralimpikonoknak adjuk. (Ugye már te is olvasod Illés Fanni paralimpokin úszó blogját a Glamouronline.hu-n?)

Az árverés

Több hírességet és divattervezői is megnyertünk, akik megígérték, hogy különleges adományokkal támogatják a sikkes, környezetvédő akciót. Május 21-én, szombaton 16 órakor árverésen kelnek majd el ezek a különleges ruhaadományok, kiegészítők a West End City Center Millenium udvarán, a GLAMOUR Popup üzlet előtt. Gyere és licitálj te is a kincsekre! Itt derül majd ki az is, ki az a három szerencsés, aki a felajánlott ruháiért egyenként 100000 forint költőpénzt nyer.

Glamúros kényeztetés

Ahogyan azt már minden GLAMOUR-eseményen megszokhattad, idén is a helyszínen lesznek a stylistjaink, akik szívesen ellátnak hasznos tanácsokkal, ha pedig szépülni szeretnél, profi fodrászaink és sminkeseink segítségével ezt is megteheted. Sok más, színes és izgalmas programmal, illetve sztárfellépőkkel is várunk!

GLAMOUR Gardróbfrissítés: 2016. május 19-20-21. (csütörtökön és pénteken 12-től 20 óráig, szombaton 10-től 20 óráig) GLAMOUR Popup üzlet - West End Millenium udvar

(X)

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.