hirdetés
hirdetés
hirdetés

OKM - reneszánsz programok

Az Oktatási és Kulturális Minisztérium (OKM) Reneszánsz Programirodája elindította a 2008-as Reneszánsz év felvezető kampányait. A programiroda összesen négy ügynökséggel dolgozik a kampányok szervezésében.

hirdetés

Az OKM július 1-jén hozta létre a Reneszánsz Programirodát, amely a 2008-as Reneszánsz év programjait szervezi. Mint azt Lengyel Rolandtól, az iroda kommunikációs vezetőjétől megtudtuk, a részleg teljes idei működési költségvetése 30 millió forint, és ebből a keretből finanszírozzák a programok kommunikációját is, melyek külön tételenként nem haladják meg tízmillió forintos közbeszerzési értékhatárt.

A programiroda tender kiírása nélkül összesen négy ügynökséggel dolgozik együtt a mintegy 150 programot összefogó iroda különböző kommunikációs feladatain.

A Sensation felelős a rendezvényszervezési feladatokért, a program logóját és arculatát a Mátai és Végh Kreatív Műhely, a kapcsolódó, reneszánsz témájú flashjátékot tartalmazó honlapot a Mimóza készítette, a gerilla-megmozdulásokat pedig - melyek között például Mátyás király biciklizett a Critical Mass felvonulók között - a NetAktív szervezte.

Mint azt a Kreatív Online megtudta, a Reneszánsz év megrendezésével az OKM a hagyományosan a reneszánszhoz társított „humán” értékekre, és a mesteremberek munkájára és a technikai innovációkra is szeretné felhívni a figyelmet.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés