hirdetés
hirdetés
hirdetés

Őket küldi a KRU a Golden Drumra

Pályázatot hirdetett a Kreativ Utánpótlás, a nyertes ott lehet a Golden Drum versenyen.

hirdetés

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által vitt Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt egy pályázaton döntötte el, hogy mely fiatal kreatív szakembereket küldje a Portorozban megrendezett Golden Drum soron következő fesztiváljára. A pályázat, illetve a KRU maga 17 és 33 közötti kreatívoknak szól, a pályázat támogatója a Magyar Telekom volt, a pályázóktól pedig pólóterveket vártak.

A Nemes Juli/Golden Drum pályázatot a Cluso munkatárai, Karlovschi Orsolya és Lakatos Balázs nyerték, itt olvasható a projektről bővebben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

hirdetés

Díjátadó: december 10., 18.30

hirdetés
hirdetés