hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők lesznek a Wizzair arcai a következő két évben

Közel 300 ezer szavazat érkezett 83 jelöltre. Ivett, Szonja, Zsanett nyertek.

hirdetés

A Wizzair nagyköveteket, azaz hivatalos arcokat választott magának. Ők fogják a következő két évben sajtórendezvényeken, különféle eseményeken, toborzási és nyílt napokon képviselni a céget, interjúkat adnak sajtóorgánumoknak, népszerűsítik a cég termékeit, ajánlatait stb. A teljes Wizzair hálózatban 31 nagykövetet választottak, ezek közül hárman reprezentálják majd a magyar ágat. Ők Ivett, Szonja és Zsanett, akikről először külön-külön mutatunk képet, majd egy közöset is.

Szonja

Zsanett

Ivett

Egyébként 83 jelölt indult a pozícióért, és egy nyilvános online szavazás során dőlt el, hogy ki tölti azt be a jövőben. 290 ezren vettek ebben részt. A nagyköveti programról a Wizzair hivatalos Facebook-oldalán található több információ.

Ivett, Zsanett, Szonja

A három győztes fotózásáról videó is készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés