hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők állnak a gyűlöletkampány mögött

hirdetés

A Borson jelent meg ma reggel először, hogy a HG 360 áll a bevándorlásellenes kormányzati kampány mögött. A lap információit aztán a 444 is átvette.

A Kreatív információi szerint bár a kampány médiavásárlási feladatait valóban a HG 360 végzi, a plakátokat nem ők, hanem egy dizájncég, a Lounge Design készítette. Információink szerint a kreatívkoncepció nem a két ügynökség munkája, így feltételezhető, hogy azt a kormány találta ki. Na, vajon ki?

A részletekkel kapcsolatban megkerestük Csetényi Csabát, a HG 360 vezetőjét, aki megerősítette, hogy a HG 360 csak a médiavásárlást intézi. A Lounge Design tulajdonosát, Balásy Gyulát is kerestük, de egyelőre nem sikerült vele beszélni. 

Íme a szomorú plakátok:

A képek az Index.hu képei, innen >>>

A Lounge Design nem először dolgozik a Fidesz-kormánynak. Először 2011-ben tűntek fel állami megbízással, akkor a Központi Statisztikai Hivatalnak dolgoztak, majd többször nyertek tendert az IMG-vel közösen, és voltak olyan kormányzati tenderek, amelyeken indultak, de nem nyertek. A leghíresebb állami munkájuk a Magyarország jobban teljesít plakátkampány volt, aminek szlogenjét később a kormány odaadta a Fidesznek, hogy a párt használhassa a választások során is. 

A HG 360 is nagyon sok állami megbízást nyert az elmúlt öt évben. Az ügynökséghez köthető például a Haumann Péter főszereplésével futó reklámfilm, dolgoztak a Magyar Nemzeti Banknak és az Államadósságkezelő Központnak is.

A bevándorlóellenes kampányról először az Index írt, majd a 444 meghirdetett egy versenyt, amiben az olvasók módosíthatták a gyűlöletkeltő kormánypropagandát. 

A Kreatívhoz is érkezett plakátterv. Íme a névtelenséget kérő szerző munkája:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Rozália, ne izélj má!
hirdetés
hirdetés

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés
hirdetés