hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők állnak a gyűlöletkampány mögött

hirdetés

A Borson jelent meg ma reggel először, hogy a HG 360 áll a bevándorlásellenes kormányzati kampány mögött. A lap információit aztán a 444 is átvette.

A Kreatív információi szerint bár a kampány médiavásárlási feladatait valóban a HG 360 végzi, a plakátokat nem ők, hanem egy dizájncég, a Lounge Design készítette. Információink szerint a kreatívkoncepció nem a két ügynökség munkája, így feltételezhető, hogy azt a kormány találta ki. Na, vajon ki?

A részletekkel kapcsolatban megkerestük Csetényi Csabát, a HG 360 vezetőjét, aki megerősítette, hogy a HG 360 csak a médiavásárlást intézi. A Lounge Design tulajdonosát, Balásy Gyulát is kerestük, de egyelőre nem sikerült vele beszélni. 

Íme a szomorú plakátok:

A képek az Index.hu képei, innen >>>

A Lounge Design nem először dolgozik a Fidesz-kormánynak. Először 2011-ben tűntek fel állami megbízással, akkor a Központi Statisztikai Hivatalnak dolgoztak, majd többször nyertek tendert az IMG-vel közösen, és voltak olyan kormányzati tenderek, amelyeken indultak, de nem nyertek. A leghíresebb állami munkájuk a Magyarország jobban teljesít plakátkampány volt, aminek szlogenjét később a kormány odaadta a Fidesznek, hogy a párt használhassa a választások során is. 

A HG 360 is nagyon sok állami megbízást nyert az elmúlt öt évben. Az ügynökséghez köthető például a Haumann Péter főszereplésével futó reklámfilm, dolgoztak a Magyar Nemzeti Banknak és az Államadósságkezelő Központnak is.

A bevándorlóellenes kampányról először az Index írt, majd a 444 meghirdetett egy versenyt, amiben az olvasók módosíthatták a gyűlöletkeltő kormánypropagandát. 

A Kreatívhoz is érkezett plakátterv. Íme a névtelenséget kérő szerző munkája:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Rozália, ne izélj má!

A gyerekek képzeletét szeretné megjeleníteni a rebranding során a gyerekcsatorna.

A dezodorreklám nagydíjat ért a Cannes Lions fesztiválon.

A Duna egy napja című nemzetközi pályázatra amatőrök és profik is jelentkezhetnek.

A négy év után újraindított szakmai elismerést Rényi Pál Dániel kapta.

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

hirdetés

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 5., Premier KultCafé

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés