hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők állnak a gyűlöletkampány mögött

hirdetés

A Borson jelent meg ma reggel először, hogy a HG 360 áll a bevándorlásellenes kormányzati kampány mögött. A lap információit aztán a 444 is átvette.

A Kreatív információi szerint bár a kampány médiavásárlási feladatait valóban a HG 360 végzi, a plakátokat nem ők, hanem egy dizájncég, a Lounge Design készítette. Információink szerint a kreatívkoncepció nem a két ügynökség munkája, így feltételezhető, hogy azt a kormány találta ki. Na, vajon ki?

A részletekkel kapcsolatban megkerestük Csetényi Csabát, a HG 360 vezetőjét, aki megerősítette, hogy a HG 360 csak a médiavásárlást intézi. A Lounge Design tulajdonosát, Balásy Gyulát is kerestük, de egyelőre nem sikerült vele beszélni. 

Íme a szomorú plakátok:

A képek az Index.hu képei, innen >>>

A Lounge Design nem először dolgozik a Fidesz-kormánynak. Először 2011-ben tűntek fel állami megbízással, akkor a Központi Statisztikai Hivatalnak dolgoztak, majd többször nyertek tendert az IMG-vel közösen, és voltak olyan kormányzati tenderek, amelyeken indultak, de nem nyertek. A leghíresebb állami munkájuk a Magyarország jobban teljesít plakátkampány volt, aminek szlogenjét később a kormány odaadta a Fidesznek, hogy a párt használhassa a választások során is. 

A HG 360 is nagyon sok állami megbízást nyert az elmúlt öt évben. Az ügynökséghez köthető például a Haumann Péter főszereplésével futó reklámfilm, dolgoztak a Magyar Nemzeti Banknak és az Államadósságkezelő Központnak is.

A bevándorlóellenes kampányról először az Index írt, majd a 444 meghirdetett egy versenyt, amiben az olvasók módosíthatták a gyűlöletkeltő kormánypropagandát. 

A Kreatívhoz is érkezett plakátterv. Íme a névtelenséget kérő szerző munkája:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Rozália, ne izélj má!

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés