hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők állnak a gyűlöletkampány mögött

hirdetés

A Borson jelent meg ma reggel először, hogy a HG 360 áll a bevándorlásellenes kormányzati kampány mögött. A lap információit aztán a 444 is átvette.

A Kreatív információi szerint bár a kampány médiavásárlási feladatait valóban a HG 360 végzi, a plakátokat nem ők, hanem egy dizájncég, a Lounge Design készítette. Információink szerint a kreatívkoncepció nem a két ügynökség munkája, így feltételezhető, hogy azt a kormány találta ki. Na, vajon ki?

A részletekkel kapcsolatban megkerestük Csetényi Csabát, a HG 360 vezetőjét, aki megerősítette, hogy a HG 360 csak a médiavásárlást intézi. A Lounge Design tulajdonosát, Balásy Gyulát is kerestük, de egyelőre nem sikerült vele beszélni. 

Íme a szomorú plakátok:

A képek az Index.hu képei, innen >>>

A Lounge Design nem először dolgozik a Fidesz-kormánynak. Először 2011-ben tűntek fel állami megbízással, akkor a Központi Statisztikai Hivatalnak dolgoztak, majd többször nyertek tendert az IMG-vel közösen, és voltak olyan kormányzati tenderek, amelyeken indultak, de nem nyertek. A leghíresebb állami munkájuk a Magyarország jobban teljesít plakátkampány volt, aminek szlogenjét később a kormány odaadta a Fidesznek, hogy a párt használhassa a választások során is. 

A HG 360 is nagyon sok állami megbízást nyert az elmúlt öt évben. Az ügynökséghez köthető például a Haumann Péter főszereplésével futó reklámfilm, dolgoztak a Magyar Nemzeti Banknak és az Államadósságkezelő Központnak is.

A bevándorlóellenes kampányról először az Index írt, majd a 444 meghirdetett egy versenyt, amiben az olvasók módosíthatták a gyűlöletkeltő kormánypropagandát. 

A Kreatívhoz is érkezett plakátterv. Íme a névtelenséget kérő szerző munkája:

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Rozália, ne izélj má!

A Hypo-ügyben vallott bűntársaira az osztrák bíróságon.

Pontosítani kellett a pályázati felhívást.

Antal Nimród új filmjéhez egy applikáción keresztül játék is készült.

Kampányt indít a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés