hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ők a CMA 2016 győztesei

Kiosztották a Kreatív által idén harmadszor meghirdetett verseny, a Content+Marketing Award díjait. Összesen 49 munka került a döntőbe, melyből a zsűri összesen 33 pályázatot díjazott, a fődíjat az Uniomedia vitte el.

hirdetés

A díjátadót Kardos Gábor, a 444.hu vezérigazgatója, az IAB alelnökének beszéde nyitotta meg. A CMA idei zsűrizésével és pályázataival kapcsolatos összefoglalója után kihirdették a kategóriák arany, ezüst és bronz díjas, illetve shortlisten maradt alkotásait.
A shortlistre bejutott összes pályázat pontokat szerzett a Pr Toplistán.

A képekre kattintva megtekinthetők a kategóriák győztesei.

 

2016-os CMA Fődíját A fertőtlenítés csodáinak ítélte a zsűri

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Unilever Magyarország


Fődíjas az Uniomedia A fertőtlenítés csodáival
Fődíjas az Uniomedia A fertőtlenítés csodáival. További képekért kattintson!

 

A FŐKATEGÓRIA

Autó, gépjárművek kategóriában shortlisten maradt alkotás a

Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit a Suzukival

Pályázó: Friendly Creative Agency

Megbízó: Suzuki Magyarország

 

A B2B kommunikációs megoldások ezüst díjasa

Magyar Instagram körkép

Pályázó: Crane

Társpályázó: SAKKOM Interaktív

 

B2B kommunikációs megoldások kategória bronz díjasa

A grill művészete szakácskönyv

Pályázó: M Profood

Társpályázó: David Barath Design

 

Az Egyesületek, szervezetek kategóriájának ezüst díjasa a

SKOOL Story

Pályázó: Geometry Global Hungary

Megbízó: SKOOL Technológiai Oktatásért Alapítvány

 

Az Egyesületek, szervezetek kategóriában shortlisten maradt a

A nevelőszülők szuperhősök

Pályázó: XKK

Megbízó: SOS Gyermekfalvak Magyarország

 

Az Egyéb kategóriában bronz díjat kapott a

Karrier teszt

Pályázó: Origo

Társpályázó: Carat

Megbízó: Profession.hu

 

Az Építőipar, Energiaszektor kategóriájának arany díjasa a

Szerethető szerelvények

Pályázó: SAKKOM Interaktív

Megbízó: Szerelvénybolt

Az esettanulmány ide kattintva tölthető le.

 

Az FMCG termékek arany díjjal jutalmazott pályázata

A fertőtlenítés csodái

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Unilever Magyarország

 

Az FMCG termékek shortlisten maradt alkotása a

Pepsi & Lay’s – Bajnokok hangja

Pályázó: Adamsky

Megbízó: FÁÜ

 

A Vendéglátás, turizmus kategóriában a döntőbe jutott a

Nyári toborzás!

Pályázó: OMD

Megbízó: McDonald’s Promotion

Az esettanulmány ide kattintva tölthető le.

 

A Művészet, szórakozás arany díjasa

A zene varázsa

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Budapesti Fesztiválzenekar

 

A Művészet, szórakozás kategóriában még egy arany született:

Recorder 70-es évek redesign

Pályázó: HBO Holding

Társpályázó: Recorder

 

 

A Művészet, szórakozás kategória ezüst díjasa a

Gondoljuk újra a zenét! kampány

Pályázó: MÜPA Budapest

 

 

A Művészet, szórakozás kategóriában shortlisten maradt az

Aranyélet szabadulószoba

Pályázó: HBO Holding

 

Az IT/Telekommunikáció arany díjasa a

Lakossági edukációs program

Pályázó: Invitel

 

Az IT/Telekommunikáció ezüst díjjal jutalmazott kampánya a

UPC MyPrime branded content kampány

Pályázó: FastBridge Hungary

Megbízó: UPC Magyarország

 

Az IT/Telekommunikáció kategóriában bronz díjat kapott a

Telekom 4G nap – Origo együttműködés

Pályázó: MEC Hungary

Társpályázó: Origo

Megbízó: Magyar Telekom

 

Az IT/Telekommunikáció kategóriában döntőbe jutott az

Egy nap informatika nélkül kihívás

Pályázó: Uniomedia

Társpályázó: MEC Hungary

Megbízó: Magyar Telekom

Az esettanulmányt ide kattintva töltheti le.

 

Az Oktatás, egészségügy ezüst díjasa az

OMD Légy újra önmagad! kampánya

Pályázó: OMD

Megbízó: Walmark

Az esettanulmányt ide kattintva töltheti le.

 

Az Oktatás, egészségügy ezüst díjasa

Légy újra önmagad!

Pályázó: Centrál Digitális Média

Megbízó: OMD

 

Az Oktatás, egészségügy kategóriában még egy ezüst született:

#Find the name Idelyn kampány

Pályzó: McCann Erickson Budapest

Megbízó: Walmark

 

 

Az Oktatás, egészségügy arany díjasa a

Budai Egészségközpont BLOG kampány

Pályázó: Budai Egészségközpont

A blogok megtekinthetőek itt és itt.

 

Az Oktatás, egészségügy kategóriában bronz díjat ítélt a zsűri a

Laborkaland online – Magyarország első online kémiaversenyének

Pályázó: Wessling Hungary

Ide kattintva tekinthető meg.

 

A Pénzügyi szolgáltatások kategória ezüst díjasa a

FUNDER

Pályázó: Mediator Group

Megbízó: Fundamenta Lakáskassza

 

 

A Pénzügyi szolgáltatások kategóriában bronz díjat kapott a

FundiMini

Pályázó: Mediator Group

Megbízó: Fundamenta Lakáskassza

 

A Pénzügyi szolgáltatások kategóriában még egy bronz díj született:

Antigravitációs barkácsvetélkedő – A MasterPass Magyarországi bevezetése

Pályázó: LocalTime Budapest

Társpályázó: Magyar Jeti Zrt. (444.hu)

Megbízó: MasterCard

 

A Pénzügyi szolgáltatások kategória harmadik bronz díjasa a

Lépj szintet a pénzügyeidben! – Erste Prémium Next Level kampány

Pályázó: Wunderman

Társpályázó: Young & Rubicam, MEC, Goodwill Communications

Megbízó: Erste Bank


A Grill művészete szakácskönyv, M Profood, David Barath Design
Az A főkategória győztesei
 

 

B FŐKATEGÓRIA

A Digitális megoldások shortlisten maradt alkotásai a

Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit a Suzukival

Pályázó: Friendly Creative Agency

Megbízó: Suzuki Magyarország

 

és az

 

Egy nap informatika nélkül kihívás

Pályázó: Uniomedia

Társpályázó: MEC Hungary

Megbízó: Magyar Telekom

 

Az Integrált megoldások arany díjasa

A fertőtlenítés csodái

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Unilever Magyarország

 

Az Integrált megoldások kategória bronz díjasa a

Nincs Karácsony Kevin nélkül

Pályázó: MEC Hungary

Társpályázó: RTL-Klub

Megbízó: Magyar Telekom

 

Az Integrált megoldások kategória döntőbe jutott pályázata a

Pepsi Challenge

Pályázó: Adamsky

Megbízó: FÁÜ

 

A Nyomtatott sajtó bronz díjjal jutalmazott pályázata a

Színspiráció magazin

Pályázó: 2Republic BTL Reklámügynökség

Megbízó: PPG Trilak

A magazin ide kattintva tölthető le.

 

Nincs karácsony Kevin nélkül, MEC Hungary, RTL-Klub, Magyar Telekom
A B Főkategória győztesei

 

C FŐKATEGÓRIA

A Szövegalapú megoldások és kampányok shortlisten maradt alkotása a

Kell egy kazánszakértő

Pályázó: SAKKOM Interaktív

Megbízó: Szerelvénybolt

 

A Mozgóképalapú megoldások és kampányok kategória ezüst minősítést elért alkotása a

Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit a Suzukival

Pályázó: Friendly Creative Agency

Megbízó: Suzuki Magyarország

 

A Mozgóképalapú megoldások és kampányok kategóriában shortlisten maradt alkotások a

SKOOL Story

Pályázó: Geometry Global Hungary

Megbízó: SKOOL Technológiai Oktatásért Alapítvány

 

és az

 

Egy nap informatika nélkül kihívás

Pályázó: Uniomedia

Társpályázó: MEC Hungary

Megbízó: Magyar Telekom

 

A Vásárolt médiafelületeken futó megoldások és kampányok kategóriában ezüst díjat érdemelt a

Nincs karácsony Kevin nélkül

Pályázó: MEC Hungary

Társpályázó: RTL-Klub

Megbízó: Magyar Telekom

 

A Vásárolt médiafelületeken futó megoldások és kampányok kategóriában döntőbe jutott

A fertőtlenítés csodái

Pályázó: Uniomedia

Megbízó: Unilever Magyarország

 

A Saját felületeken futó megoldások és kampányok kategória arany díjasa a

Budai Egészségközpont BLOG kampány

Pályázó: Budai Egészségközpont

 

A Saját felületeken futó megoldások és kampányok kategóriában még egy aranyat osztott a zsűri, ezt pedig a

FUNDER kapta

Pályázó: Mediator Group

Megbízó: Fundamenta Lakáskassza

 

A Saját felületeken futó megoldások és kampányok kategória ezüst díjasa a

Lakossági edukációs program

Pályázó: Invitel

 

A Saját felületeken futó megoldások és kampányok kategóriában bronz díjat kapott

az IT-biztonsági blog a G Data számára

Pályázó: PS:Provocative

Megbízó: G Data Software AG

 

 

A Saját felületeken futó megoldások és kampányok kategóriában bronz díjat kapott

Lépj szintet a pénzügyeidben! – Erste Prémium Next Level kampány

Pályázó: Wunderman

Társpályázó: Young & Rubicam, MEC, Goodwill Communications

Megbízó: Erste Bank

 

A Saját felületeken futó megoldások és kampányok kategóriában bronz díjat kapott

Torta teszt

Pályázó: MEC Hungary

Társpályázó: Isobar Budapest, Uniomedia

Megbízó: Magyar Telekom

 

A Saját felületeken futó megoldások és kampányok kategóriában döntőbe jutottak:

FundiMini

Pályázó: Mediator Group

Megbízó: Fundamenta Lakáskassza

 

Magyar Instagram körkép

Pályázó: Crane

Társpályázó: SAKKOM Interaktív

 

Pepsi Challenge

Pályázó: Adamsky

Megbízó: FÁÜ

 

Pepsi & Lay’s – Bajnokok hangja

Pályázó: Adamsky

Megbízó: FÁÜ


Fedezd fel Magyarország rejtett kincseit a Suzukival, Friendly Creative Agency, Suzuki Magyarország
A C főkategória győztesei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés