hirdetés
hirdetés
hirdetés

Óhidi Zsuzsanna a lengyel Marquard élén

A Marquard Media Magyarország eddigi ügyvezető igazgatója, Óhidi Zsuzsanna átveszi a Marquard Media Lengyelország vezetését is. Ezzel egyidőben azt is bejelentették a vállalatcsoportnál, hogy a Marquard Media International AG igazgatótanácsának elnöki posztját azonnali hatállyal Bijan Khezri tölti be.

hirdetés

A Marquard Media Csoport összes ügyvezetője mostantól közvetlenül Bijan Khezri irányítása alá tartozik. A vállalatcsoport pénzügyi (CFO) és ügyvezető (COO) igazgatója, dr. Peter Brase a Marquard Family Office ügyeire összpontosítja figyelmét - írják még a közleményben.

Óhidi Zsuzsanna. Forrás: Marquard Media Magyarország

„Nagyon örülök a most bejelentett szervezeti változásoknak. Bijan komoly szakmai tapasztalatokkal rendelkezik a digitális média és sportok terén, Európában és az USA-ban is számos vezető pozíciót töltött már be. Zsuzsanna pedig sikeresen vezette kiemelten eredményes magyar leányvállalatunkat. A mostani lépés fontos mérföldkő a Marquard Media életében, és segít abban, hogy a társaság továbbra is eredményesen ki tudja aknázni a többcsatornás médiaeszközök és azok digitalizációja által kínált üzleti lehetőségeket. Üzleti modellünk megújítása, a modern technológiai megoldások és partnerségi megállapodások révén társaságunk jelentős növekedés előtt áll, amit stratégiai és eseti akvizícióink tovább erősítenek” - mondta el a személyi változások kapcsán Jürg Marquard, a vállalatcsoport alapítója és elnöke.

Bijan Khezri a Marquard Media International AG igazgatósági tagja, illetve a New York-i székhelyű GF Capital magántőkealap két portfoliótársaságánál – a párizsi, hongkongi, és New York-i Longines Masters versenyeket rendező EEM World társaságnál és a rangos sporteseményeket szervező GF Sports társaságnál – is vezető tanácsadói posztot tölt be. „A Marquard Media mindig jó érzékkel volt képes profitálni a változó trendekből, és jelenlegi üzleti portfoliója ennek köszönhetően jelentős növekedési potenciállal rendelkezik. Úgy gondoljuk, hogy a nyomtatott sajtó komoly versenyelőnyt biztosít a digitális mixben. Jelenleg egyik legfőbb feladatunk, hogy a tagtársaságok között hatékonyabban tudjuk meglevő erőforrásainkat felhasználni és adatalapú megoldásokkal új piacokra törjünk be” - fogalmazott Bijan Khezri.

 Marquard márkái

A Marquard Media a prémium magazinok, céges kiadványok, online tartalmak és rendezvények terén Németországban, Magyarországon és Lengyelországban van jelen. Németországban a 100 százalékos tulajdonában levő CMG Media Group (CMG) révén a társaság a videojáték és számítógép rajongók elérésének egyik fő csatornája. Nyomtatott és online kiadványain és rendezvényein felül a CMG a játékrajongók számára IT-alapú megoldásokat is tervez és forgalmaz.

Lengyelországban és Magyarországon a Marquard Media a prémium női és férfi életmódmagazinok széles portfolióját kínálja, termékei közé tartoznak többek közt a Joy, Éva, Instyle, Shape, Playboy, Men's Health, Runner's World, Esquire, Harper's Bazaar és a Cosmopolitan magazinok (utóbbi 3 Lengyelországban). 

A vállalatcsoport további bővülést tervez, elsősorban új termékek megjelentetésével, akvizíciókkal, és a videojátékokhoz hasonló, gyorsan növekvő szegmenseket kiszolgáló adatalapú megoldásaival - derül ki még a közleményből.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés