hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes-i Reklámfesztivál

Ogilvy & Mather - döntős lett Cannes-ban

Nyilvánosságra hozták a Cannes-i Reklámfesztivál első rövidlistáit, amelyen egy magyar munka szerepel. Az Ogilvy & Mather WWF-nek készített DM-munkája került a legjobbak közé.
hirdetés
Az Ogilvy & Mather „Üres” című direktlevele döntős lett Cannes-ban. A kategórián belül az „egyszerű levél alkategóriában” induló alkotáson kívül két másik magyar nevezés is volt.

A 2002-ben bevezetett direkt kategóriába idén 1689 munkát neveztek be, ebből 185-öt juttatott tovább a harmincfős zsűri, amelynek az elnöke Rory Sutherland, a brit Ogilvy Group elnökhelyettese. A kategóriát tavaly az IDO Brussels ügynökség „Need a job” című munkája nyerte, amit a De TIJD nevű üzleti lapnak készítettek.

Kihirdették a promo, a press, az outdoor és a rádió kategóriák döntőseit is. A közterületi munkák versenyén kilenc hazai alkotás indult, a sajtóhirdetések közé pedig négy munkát neveztek. A rádiószpotok versenyébe mindössze egy reklám érkezett Magyarországról, de ez sem nyerte el a zsűri tetszését.

A legjobb médiamegoldásokat díjazó Media Lion láthatólag nem érdekelte a hazai ügynökséget. Ebben a kategóriában szintén most hirdették ki a döntősöket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés