hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy - stratégiai tervező a Pannonnak

Új stratégiai tervező erősíti az Ogilvy Pannon-csapatát. Az ügynökséghez csatlakozott szakember korábban már dolgozott a márkán, akkor, amikor még a McCann Ericksonhoz tartozott az ügyfél.
hirdetés
Váradi Miklós személyében új stratégiai tervező dolgozik az Ogilvy-nél. A szakember a Pannon-csapat tagjaként látja el feladatait, a márka kommunikációs kampány-stratégiájának kidolgozásáért felel.

Az új munkatárs eddigi karrierje során dolgozott már a Saatchi & Saatchi-nál, a Publicisnél és a McCann-Ericksonnál. Váradi Miklós az utóbbi ügynökségnél már kapcsolatban volt a Pannonnal, kezdetben ügyfélkapcsolati munkatársként, később pedig stratégiai tervezőként.

A reklámszakmában végzett munkája mellett a szakember évek óta a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági karán tanít kommunikációs stratégiai tervezést.

Mint arról beszámoltunk az Ogilvy tavasszal nevezett ki külön kreatívigazgatót a Pannon team élére. Hegedűs Mihály ezt megelőzően head of artként dolgozott az ügynökség kiemelt ügyfelén.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés