hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy - stratégiai tervező a Pannonnak

Új stratégiai tervező erősíti az Ogilvy Pannon-csapatát. Az ügynökséghez csatlakozott szakember korábban már dolgozott a márkán, akkor, amikor még a McCann Ericksonhoz tartozott az ügyfél.
hirdetés
Váradi Miklós személyében új stratégiai tervező dolgozik az Ogilvy-nél. A szakember a Pannon-csapat tagjaként látja el feladatait, a márka kommunikációs kampány-stratégiájának kidolgozásáért felel.

Az új munkatárs eddigi karrierje során dolgozott már a Saatchi & Saatchi-nál, a Publicisnél és a McCann-Ericksonnál. Váradi Miklós az utóbbi ügynökségnél már kapcsolatban volt a Pannonnal, kezdetben ügyfélkapcsolati munkatársként, később pedig stratégiai tervezőként.

A reklámszakmában végzett munkája mellett a szakember évek óta a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági karán tanít kommunikációs stratégiai tervezést.

Mint arról beszámoltunk az Ogilvy tavasszal nevezett ki külön kreatívigazgatót a Pannon team élére. Hegedűs Mihály ezt megelőzően head of artként dolgozott az ügynökség kiemelt ügyfelén.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés