hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy - kreatívigazgató a Pannonos csapatnak

Spielmann Gábor mellett új kreatívigazgató dolgozik az Ogilvy-nél. Az ügynökség Hegedűs Mihály eddigi head of artot nevezte ki a Pannon team munkájáért felelős vezetőnek.
hirdetés
Kreatívigazgatót nevezett ki az Ogilvy & Mather a Pannon reklámjain dolgozó kreatívcsapat élére. A posztot Hegedűs Mihály tölti be, aki ezt megelőzően head of artként dolgozott az ügynökség kiemelt ügyfelén.

A szakember három éve érkezett az ügynökséghez – kezdetekben a BAT, Axelero és Ford ügyfeleken dolgozott, majd miután az Ogilvy szerződést kötött a Pannonnal, a számukra létrehozott kreatívcsapat tagja lett.

Hegedűs Mihály részt vett a Pannon márka teljeskörű újrapozicionálásának kreatív megvalósításában és az új kreatív platform kidolgozásában. Ogilvy-s pályafutását megelőzően a DDB-nél és Lowe GGK-nál, illetve szabadúszóként dolgozott.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a kinevezés nem érinti Spielmann Gábor kreatívigazgató munkáját, az ügynökség kreatívmunkáiért továbbra is ő felel.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés