hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyugdíjassztriptíz és Zeusz

Személyi kölcsönök a bankoktól, védjegyes, magyar baromfi Lúdas Matyi (alias Szőke András) ajánlásával, telekommunikációs reklámok és torokgyógyszer – összefoglaló a teljes igénye nélkül a novemberi kampányokról.
hirdetés




A Kreatív Online kampányjelentése a TNS Media Intelligence támogatásával készült!

 

Coke Zero: James Bond kampány
Hirdető:  Coca-Cola Magyarország
Márka: Coke Zero
Reklámügynökség: Leo Burnett
Médiaügynökség: Starcom
Dátum:  10.27. tévé


 
Ferrero Rocher Bonbon kampány
Hirdető: Ferrero
Márka: Ferrero Rocher
Reklámügynökség
Médiaügynökség: Initiative Media
Dátum: 10.27. tévé


 
Magyar Telekom: Mindennap Hősök kampány
Hirdető: Magyar Telekom
Márka: Magyar Telekom
Reklámügynökség: Akció-Nxs
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 10.30. sajtó


Nokia 6220 előfizetéssel kombinált kampány
Hirdető: Nokia Telecommunications, Magyar Telekom
Márka: Nokia 6220
Reklámügynökség: JWT
Médiaügynökség: Mc Media Company
Dátum: 11.03. tévé

  

Pannon Promóciós kampány
Hirdető: Pannon
Márka: Pannon
Reklámügynökség: Ogilvy
Médiaügynökség: Universal McCann
Dátum: 11.04. sajtó, tévé, internet


 
Raiffeisen Személyi kölcsön kampány
Hirdető: Raiffeisen
Márka: Raiffeisen személyi kölcsön
Reklámügynökség: BBDO
Médiaügynökség: MindShare
Dátum: 11.01. közterület, tévé, sajtó, internet

 

Renault Thalia kampány
Hirdető: Renault Hungária
Márka: Renault Thalia
Reklámügynökség: Publicis
Médiaügynökség: Carat, Media Matrix
Dátum: 11.02. sajtó, tévé


 
Scholl kampány
Hirdető: SSL Magyarország
Márka: Scholl
Reklámügynökség: ACG.Hey
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 10.28. sajtó, tévé


Strepsils kampány
Hirdető: Reckitt Benckiser
Márka: Strepsils
Reklámügynökség: Euro RSCG
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 11.01. sajtó, közterület, rádió, tévé


OTP személyi kölcsön kampány
Hirdető: OTP
Márka: OTP személyi kölcsön
Reklámügynökség: Akció-Nxs
Médiaügynökség: Café Media
Dátum: 11.02. sajtó, tévé

 

Vodafone Vitamax kampány
Hirdető: Vodafone
Márka: Vitamax
Reklámügynökség: DDB
Médiaügynökség: OMD
Dátum: 11.01. közterület, tévé, internet


Baromfi Terméktanács kampány
Hirdető: Baromfi Terméktanács
Márka: Védjegyes magyar baromfi
Reklámügynökség: Noguchi Porter Novelli, BpAnim
Médiaügynökség: Media Planning, Media Matrix
Dátum: 11.03. tévé



Erős Fürdőszobaszalon téli kampány
Hirdető: Erős
Márka: Erős fürdőszobaszalon
Reklámügynökség: Szimbiózis Média
Médiaügynökség: Szimbiózis Média
Dátum: 11.01. közterület, rádió, tévé


 
Aktuális kampányhírét kreatívval együtt várjuk a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre.



 

 

 

 

hirdetés
Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Miklosom: köszönjük, javítva.
#
Tisztelt Szerkesztő!
Egy kis korrekcióra hívnám fel figyelmét: az Erős Fürdőszobaszalon téli kampány komplett megvalósításakor a reklámügynökségi tevékenység mellett a
médiaügynökségi tevékenységet is a Szimbiózis Média látta el. Üdv.
#
A Coca-Cola Zero-nak a Leo Burnett Budapest a magyarországi ügynöksége.
Ha lehet, javítsátok.

hirdetés

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés