hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyomtatott magazint indított a Player Media

A kiadó első print terméke a Roadster nevű lifestyle portáljuk testvérmagazinja lesz.

hirdetés

Mondhatni kinyomtatják az internetet a Player Medianál, a kiadó ugyanis print lapot készített a 2017 őszén indított Roadster.hu stílusmagazinjából. A player.hu-t és az urbanplayert is tulajdonló cégnek a portállal azonos nevű magazin lesz az első print terméke.

Ígéretük szerint a nyomtatott magazin hű lesz az internetes testvéréhez, de még ízlésesebb tartalommal szeretnék megtölteni, ehhez pedig a hagyományos print formátumon is változtattak. „A magazin talán kicsit közelebb áll egy könyvhöz, mint egy újsághoz, ennek megfelelően a mérete sem a klasszikus formákat követi” – olvasható a közleményükben.

A képre kattintva még több fotót láthatsz a magazinról
A képre kattintva még több fotót láthatsz a magazinról

„Ahogy a formátum, disztribúció sem általános: a Lapker InMedio / Relay hálózata, valamint saját előfizetői csatornája mellett a magazin elérhető lesz a Bortársaság boltokban, a Libriben és a MüPában is” – derül ki a bejelentőből. A lap egyébként félévente fog megjelenni, az első szám május 15-én, a második pedig októberben.

A kiadó a közleményében azt is belebegtette, hogy idén további három médiatermék indítását tervezik, amelyek az év második felében érkeznek majd.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés