hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyomdát vált a Metropol

Jövő év elejétől nyomdát vált a Metropol. A döntést a lap formátumának megváltozása indokolja.
hirdetés

Jövő év elejétől a kecskeméti Axel Springer nyomdában készül a Metropol. A lap nemrég jelentette be arculatának és ezzel együtt formátumának megváltoztatását mely utóbbi miatt kényszerült együtt nyomdát cserélni. A lap eddigi nyomdája, az ADOC-Semic nem vállalta a kisebb, fél-berliner méretű újság előállítását.

A Metropol kiadója, az MGT Metro, valamint az Axel Springer a döntés után további "területi alapú, kereskedelmi" együttműködési lehetőségeket keres, de a részleteket még nem tisztázta a két fél. A megyei napilapokat kiadó AS és az ingyenes Metropol érdekei valószínűleg sehol nem ütköznek majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!