hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyomdát vált a Metropol

Jövő év elejétől nyomdát vált a Metropol. A döntést a lap formátumának megváltozása indokolja.
hirdetés

Jövő év elejétől a kecskeméti Axel Springer nyomdában készül a Metropol. A lap nemrég jelentette be arculatának és ezzel együtt formátumának megváltoztatását mely utóbbi miatt kényszerült együtt nyomdát cserélni. A lap eddigi nyomdája, az ADOC-Semic nem vállalta a kisebb, fél-berliner méretű újság előállítását.

A Metropol kiadója, az MGT Metro, valamint az Axel Springer a döntés után további "területi alapú, kereskedelmi" együttműködési lehetőségeket keres, de a részleteket még nem tisztázta a két fél. A megyei napilapokat kiadó AS és az ingyenes Metropol érdekei valószínűleg sehol nem ütköznek majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.