hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyolc magyar díj született a Stevie Awardon

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

hirdetés

Idén összesen nyolc magyar díj született a marketing-, illetve pr-kampányokat díjazó Stevie-n. A díjak közül kettő is arany és mindkettőt az Uniomeda vitt el. Az ügynökséget digitális és környezetvédelem kategóriákban tüntették ki, a nyertes kampányok pedig a Telekommal készített Senior Gamer Club, és a Heinken „Lebomlok érted”  PLA pohár projekt voltak. Ezekhez az Uniomediát egy bronzzal is díjazták alacsony költségvetésű kategóriában, a CIB Bank Gyerekszemmel című kampányért.

A Noguchi szintén három elismeréssel gazdagodott. Reputációmanagement és sajtókapcsolatok kategóriákban bronzot nyertek, non profit kategóriában pedig ezüstöt. Ebben a kategóriában egy másik magyar díjazott is született, az Informatika a Látássérültekért Alapítványt bronzzal tüntették ki.

Ezek mellett pedig a Café PR is bezsebelt egy bronzot ügymenedzsment kategóriában, az OTP SZÉP kártyához készített kampányáért.

Az összes nyertes és díjazott kampányt itt megtalálod.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés