hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyilvános pártpénzek nyolc médiumnál

A Transparency International Magyarország és a Freedom House Europe megállapodást kötött nyolc magyarországi médiummal, hogy politikai hirdetésekből származó bevételeiket negyedévente nyilvánosságra hozzák.
hirdetés

A két szervezet megállapodásának egyik fő pontja, hogy a társult nyolc médium, a Figyelő, a Figyelőnet, a Hírszerző, a Bors, az Origo, a Magyar Televízió, a Pannon Lapok Társasága és a Kreatív vállalják, hogy a politikai hirdetésekből származó bevételeiket negyedévente nyilvánosságra hozzák.

A társult médiumok emellett szerepet vállalnak egy olyan, a két szervezet által koordinált oknyomozó projektben, amelynek kifejezett célja a párt- és kampányfinanszírozási visszaélések feltárása.

Felismerve, hogy átfogó reformra van szükség a párt- és kampányfinanszírozás területén, a Freedom House Europe, a Transparency International Magyarország és a Nézőpont Intézet 2008 májusában közös kampányt indított az átlátható politikáért. A kampány az Eötvös Károly Intézet, illetve a Méltányosság Politikai Elemző Központ által indított Pártfinanszírozási Staféta elnevezésű kezdeményezés folytatása volt, célja pedig az, hogy a jobban informált közvélemény részéről olyan politikai nyomás alakuljon ki, amely ráveszi a parlamenti pártokat, hogy közösen változtasanak a fennálló visszás szabályozáson.

A kampányhoz kapcsolódó hirdetés több újságban és nyilvános fórumon megjelent, a kezdeményezéshez pedig számos újságíró és szerkesztőség csatlakozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés