hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Nyereményjátékok - az Unilever és a Nestlé alkalmazza legtöbbet

A webnyeremeny.hu portál adatai szerint tavaly az FMCG szektorból a legtöbb - nem online - nyereményjáték a Globus, a Maggi, a Carte d'Or, a Knorr és a Pepsi márkákhoz kapcsolódott.
hirdetés
A társaság 500 - vásárláshoz kapcsolódó, nyereményjátékkal egybekötött - FMCG promóciót dolgozott fel a 2003-as évből. Az adatok az internetes nyereményjátékokat nem tartalmazzák. A játékokban 340 márka vett részt, az akciók 52 százaléka kötődött üzletláncokhoz. “A legtöbb nyereményjátékban részt vevő márkák a Globus, Maggi, Carte d'Or, Knorr és Pepsi. A legaktívabb a CBA-üzletlánc volt, mely több mint 80 nyereményjátékot szervezett” - mondta Galambos Dániel, a portál főszerkesztője.

A gyártók versenyében az Unilever áll az élen, és szorosan őt követi a Nestlé. A legtöbb nyereményjátékos termék az élelmiszerek kategóriájába tartozik, azon belül is az ételízesítők, a készételek, a konzervek csoportjába, de szorosan követik a húsárúk is. A játékosok közel 1,8 millió darab nyereményre tettek szert.

A négy éve indult Webnyeremény.hu az internetes és weben kívüli nyereményjátékról szolgáltat adatokat. A társaság indulása óta mintegy 2500 nyereményjátékkal egybekötött promóció adatait gyűjtötte össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Idén is meghirdették a Delfin Díj pályázatot.

Indul a nevezés az Autovision biennálé versenyére. 

Az NMHH megbízásából a GfK készített felmerést az új típusú hirdetési formákról.

Szoboszlay Pétert nevezte ki egyik alelnökének a céghálózat.

A Big Little Lies-t a Whisper nevű appon hirdetik.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án. BETELT!

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés