hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyereményjátékok - az Unilever és a Nestlé alkalmazza legtöbbet

A webnyeremeny.hu portál adatai szerint tavaly az FMCG szektorból a legtöbb - nem online - nyereményjáték a Globus, a Maggi, a Carte d'Or, a Knorr és a Pepsi márkákhoz kapcsolódott.
hirdetés
A társaság 500 - vásárláshoz kapcsolódó, nyereményjátékkal egybekötött - FMCG promóciót dolgozott fel a 2003-as évből. Az adatok az internetes nyereményjátékokat nem tartalmazzák. A játékokban 340 márka vett részt, az akciók 52 százaléka kötődött üzletláncokhoz. “A legtöbb nyereményjátékban részt vevő márkák a Globus, Maggi, Carte d'Or, Knorr és Pepsi. A legaktívabb a CBA-üzletlánc volt, mely több mint 80 nyereményjátékot szervezett” - mondta Galambos Dániel, a portál főszerkesztője.

A gyártók versenyében az Unilever áll az élen, és szorosan őt követi a Nestlé. A legtöbb nyereményjátékos termék az élelmiszerek kategóriájába tartozik, azon belül is az ételízesítők, a készételek, a konzervek csoportjába, de szorosan követik a húsárúk is. A játékosok közel 1,8 millió darab nyereményre tettek szert.

A négy éve indult Webnyeremény.hu az internetes és weben kívüli nyereményjátékról szolgáltat adatokat. A társaság indulása óta mintegy 2500 nyereményjátékkal egybekötött promóció adatait gyűjtötte össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés