hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyereményjátékok - az Unilever és a Nestlé alkalmazza legtöbbet

A webnyeremeny.hu portál adatai szerint tavaly az FMCG szektorból a legtöbb - nem online - nyereményjáték a Globus, a Maggi, a Carte d'Or, a Knorr és a Pepsi márkákhoz kapcsolódott.
hirdetés
A társaság 500 - vásárláshoz kapcsolódó, nyereményjátékkal egybekötött - FMCG promóciót dolgozott fel a 2003-as évből. Az adatok az internetes nyereményjátékokat nem tartalmazzák. A játékokban 340 márka vett részt, az akciók 52 százaléka kötődött üzletláncokhoz. “A legtöbb nyereményjátékban részt vevő márkák a Globus, Maggi, Carte d'Or, Knorr és Pepsi. A legaktívabb a CBA-üzletlánc volt, mely több mint 80 nyereményjátékot szervezett” - mondta Galambos Dániel, a portál főszerkesztője.

A gyártók versenyében az Unilever áll az élen, és szorosan őt követi a Nestlé. A legtöbb nyereményjátékos termék az élelmiszerek kategóriájába tartozik, azon belül is az ételízesítők, a készételek, a konzervek csoportjába, de szorosan követik a húsárúk is. A játékosok közel 1,8 millió darab nyereményre tettek szert.

A négy éve indult Webnyeremény.hu az internetes és weben kívüli nyereményjátékról szolgáltat adatokat. A társaság indulása óta mintegy 2500 nyereményjátékkal egybekötött promóció adatait gyűjtötte össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A médiaértesülések szerint nem politikai indíttatásból.

A vád szerint megvesztegette a román labdarúgó liga elnökét.

Az összes hirdetés 43,7 százalékát tették ki.

Andy Vajna 4 (négy) forintos tőkeemelést hajtott végre, a bank még milliárdokat tett a veszteséges cégbe.

A köztévé a terrort, a TV2 a hagyományos bűncselekményeket, az RTL a politikai bűnözést mutatja sokat.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés