Lebegő, zenélő könyvespolccal érkezik az IKEA

Április 9-én egy milánói kiállításon mutatja be nagyközönség előtt az első csatlakoztatott kisbútorát a svéd cég, amelyhez ezúttal a világ egyik vezető audiomárkájával, a Sonos-szal állt össze. A hangfalként is működő könyvespolcok nyár végére már bárki Klippan-kanapéja felett ott duruzsolhatnak.

A svéd bútorgyártó áruházaiban három évvel ezelőtt jelent meg az intelligens háztartási felszerelések vonala a mozgásérzékelős, távirányítós okosvilágítással, és bár egy ideje már lehetett tudni, hogy a vezeték nélküli hangzás élményét is elkezdi árulni, az csak most derült ki, hogy mindezt lebegő polcként, falra szerelhető változatban is elérhetővé teszi.

Erről egyébként egy 40 másodperces kisvideó is megjelent a napokban, amelyben a hangszórópolc két elhomályosított, nappali és konyhai enteriőrben elhelyezett változatára helyezik a fókuszt:

A két márka találkozásából született terméket Symfonisk sorozatnéven vezetik amerikai és európai piacra augusztusban, amelyhez ezúttal is a jól megszokott praktikusság, otthoni kényelem és megfizethetőség hívószavakat kapcsolták. Utóbbit már csak azért is emelték ki, mert a Sonos hangtechnikai termékei a magas minőségről, de nem éppen olcsóságukról ismertek; és bár a zenélő polc pontos áráról még semmit nem tudni, azt már igen, hogy az IKEA Home Smart lámpáival, kapcsolóival és a legújabb, csatlakoztatott árnyékolóival is kompatibilisek lesznek.

Az Engadget arról ír, hogy az okosrolókhoz hasonlóan nagy valószínűséggel a polcok is összekapcsolhatók lesznek az olyan hangsegédekkel, mint az Alexa, a Siri vagy a Google Assistant, akik hangutasítás alapján kezelhetik majd otthonunkban a zenélő bútordarabokat.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!