hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nyári kampány Budapestnek

Új célcsoportokat szólítana meg az állami marketingszervek és turisztikai szolgáltatók közös nyári Budapest-kampánya. A Cultural Adventure pezsgő, szórakoztató nagyvárosként mutatja be a fővárost.
hirdetés

Cultural Adventure néven nagyszabású Budapest-kampányt indítanak az állami marketingszervek és a fővárosi turisztikai szolgáltatók. A közös kampány a gazdasági válság hatásait hivatott ellensúlyozni, és „Budapestet újracsomagolva, pezsgő, fiatalos, szórakoztató nagyvárosként mutatja be, tele különleges kulturális élményekkel, egyedi és romantikus helyekkel, szórakozási lehetőségekkel”.

A kampányban az állami Magyar Turizmus (MT) és a fővárosi BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató (BTH) mellett a Magyar Szállodaszövetség, a Malév, a Budapest Airport és 50 szálláshely működik együtt.

A fő témák:

  • art & design (művészet és formatervezés)
  • party & fun (buli és szórakozás)
  • relax & enjoy (élmények és örömök)
  • love & romance (szerelem és romantika)
  • festivals & events (fesztiválok és rendezvények)
  • summer adventure (nyári kaland)A résztvevők kedvezményes 
  • szállásajánlatokkal és akciós repjegyekkel támogatják a kampány
  • üzeneteit. A kampány Németországra, Nagy-Britanniára, Spanyolországra,
  • Skandináviára, Olaszországra és Franciaországra összpontosít.


A budapesti városmárka-stratégiával legutóbb a Nagy Kreatív Napon tartott beszélgetés kapcsán foglalkoztunk, tudósításunk itt olvasható.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés