hirdetés
hirdetés
hirdetés

Igazi bennfentesek teszik vonzóvá a belföldi kirándulóhelyeket

A Telekom szerint most érdemes csak igazán a senior nyaralásnagykövetekre hallgatni. A kampánybejelentőt közöljük.

hirdetés

Kampánycél

Kutatások szerint a 65 éven felüliek gyakran küzdenek a feleslegesség és az elszigeteltség érzésével. Az utóbbi hónapokban még inkább el kellett, hogy zárkózzanak a külvilágtól, a Magyar Telekom mostani kampányának célja, hogy az idősebbek kevésbé érezzék egyedül magukat – hiszen a digitális összefogás rajtuk is segít.

Kreatívkoncepció

Mi olyat is tudhatnának az idősebbek, akik az ország egy-egy kevésbé ismert szegletében élnek, amiről most éppen szívesen beszélgetnénk velük? Mindent azokról a városkákról és a környezetükről, ahol már évtizedek óta élnek, és amik számunkra remek úti célok lehetnek, ha nyáron nekiindulnánk – hiszen idén valószínűleg belföldön keresünk új kalandokat.

Ők lettek Senior Nyaralás Nagyköveteink, akik igazi bennfentes információkkal hozhatják meg az utazni vágyók kedvét a lakóhelyükhöz. Az érdeklődők SMS-ben jelezhetik, melyik úti célra kíváncsiak, nagykövetünk pedig visszahívja őket, hogy mindent elmeséljen róla.

A képre kattintva galéria nyílik:

A nagykövetekkel egy videó is készült, amelyben bemutatják kedvenc helyeiket. Ezen kívül posztsorozat is készült velük, hogy mindenki megismerhesse és felvehesse a kapcsolatot a kedvencével.

Alkotók
Megrendelő: Magyar Telekom
Brand and Communications Director: Szabó Béla Attila
Szegmens Kommunikációs Vezető: Kovács András Péter
Content Expert: Baross-Buzási Eszter
Media Expert: Istenes Nikolett
Social/PR Expert: Soós Edina
Social/PR Expert: Katus Krisztina

Kreatívügynökség: DDB Budapest
Creative director: Galácz Karolina
Senior copywriter: Csikó Boglárka
Designer: Kovács Bálint
Agency producer: Kemenyiczki Alexandra
Project manager: Márta Judit

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary
Communications Manager: Karcagi Nikolett
Tactical Planner: Zavarkó János

Gyártó cég: Irisz Film
Rendező: Galán Géza
DOP: Lovasi Zoltán, Höke Péter
Gyártásvezető: Szeles Gábor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Nagy Andrea júniustól a Positive PR ügyvezetője lett, Kerekes-Dancsok Reginát váltja.

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés